חמש שנים ארוכות שחברי "הפרויקט של רביבו", אחד ההרכבים הים תיכוניים המצליחים ביותר בעשור האחרון, פועלים ברחבי המדינה והעולם ושובים את לב הקהל בכמיהתם לנוסטלגיה הארצישראלית והמזרחית "של פעם", בהרמוניות הקוליות המעולות, החיוכים האינסופיים והכריזמה שיצרה להם שם של "משמחים לאומיים".



ההרכב קם כשערב אחד, ללא תכנון מסוים, חבריו רביב בן מנחם (רביבו), אחיו ניר בן מנחם ואלירן צור והקימו, בספונטניות ומתוך אהבה טהורה לשירי הנוסטלגיה הישראליים בעלי הגוון המסולסל, את "הפרויקט של רביבו". היוזמה הפכה לסיפור הצלחה, שהוציא עד כה שמונה אלבומים וסלל את הדרך לעוד הרכבים דומים המפיחים אף הם מחדש את שירי הנוסטלגיה היפים של פעם.





את מחצית עשור פעילותם חוגגים חברי "הפרויקט" בסיבוב הופעות חורפי מיוחד שייפתח רשמית ב-12.11.17 באולם רידינג בתל אביב. מלבד המופע, הפרויקט חבק היום שיר חדש ישן - מילים חדשות שיצרו ללחן יווני נושן של אלקוס חריסוברגי ונקרא – "לאן ללכת".



השיר, בלדת נשמה שקטה ונוגה, הוא מלנכולי למדי ומציג שברון לב, השלמה עם כאב ופרידה בלתי נסבלת בין גבר לאהובתו העוזבת. השלישייה מבצעת את השיר בביצוע מלא נשמה, עצב, כנות וסנטימנטים לצד ההרמוניות המעולות האופייניות לה ומשאירה טעם של עוד.



השיר מלווה בקליפ ייחודי המספר את סיפור השיר אשר צולם ברחובות העיר יפו העתיקה, בבימויו של משה גבלר.