על רקע פרשת ההטרדות המיניות של המפיק הארווי ויינשטיין שמסעירה את הוליווד, חשפה היום (רביעי) חברתה של כוכבת "מלחמת הכוכבים" המנוחה קארי פישר מקרה שבו הטריד אותה מפיק מצליח אחר, ואף סיפרה כי בתגובה למעשיו שלחה לו פישר לשון של פרה כדי להזהירו. 


הת'ר רוס אמרה בראיון לתחנת רדיו באריזונה כי בסביבות שנת 1999 היא נסעה במכוניתו של מפיק זוכה אוסקר, כדי לשוחח עמו על הצטרפותה לפרויקט חדש שהוא מקדם. בשלב מסוים, כך טענה רוס, עצר המפיק את הרכב, התכופף מעליה כדי להשעין את כיסא הנוסע וגהר מעליה. היא הדגישה שלא מדובר בוויינשטיין.

לאחר שהתאוששה רוס מההלם, היא סיפרה על כך לפישר וביקשה את עצתה. השחקנית המפורסמת, שהלכה לעולמה במפתיע בסוף השנה שעברה, החליטה שאינה יכולה לעבור על כך בשתיקה והחליטה לנקום במפיק.

פישר עדכנה את רוס כי היא הגיעה למשרדו של המפיק באולפני סוני עם מתנה עבורו - קופסה של חנות התכשיטים "טיפאני", עטופה בסרט לבן, ובתוכה לשון של פרה. "צורף פתק שבו נכתב: 'אם תיגע עוד פעם בהת'ר היקרה או באישה אחרת, המשלוח הבא יהיה משהו שלך בקופסה קטנה יותר", סיפרה רוס.



"אם אתם לא יודעים איך נראית לשון של פרה, חפשו בגוגל", אמרה רוס. "זו מי שהיא הייתה. אני מתגעגעת אליה מאוד. היא פעלה למען אנשים, היא אמרה דברים בפרצוף".

בתוך כך, המפיק הדני לארס פון טרייר הכחיש בתוקף את טענותיה של הזמרת ביורק כי הטריד אותה מינית במהלך צילומי הסרט "רוקדת בחשכה" בשנת 2000. בפוסט שפרסמה בפייסבוק טענה הזמרת כי מפיק דני, שלא ציינה את שמו, הטריד אותה ושחקניות אחרות.

"זה לא היה המקרה", אמר פון טרייר בתגובה שמסר ליומון "יילנדס־פוסטן", "אבל זו עובדה שלא היינו חברים". המפיק אאלבק ינסן, ששיתף פעולה עם הבמאי בסרטים רבים, אף טען כי "ככל שאני זוכר, אנחנו היינו הקורבנות. האישה הזאת הייתה חזקה יותר מלארס פון טרייר וממני ומהקבוצה שלנו. היא קבעה הכל והייתה קרובה לבטל סרט של 100 מיליון קרונות".