בני זוג עם פער של יותר משלושה עשורים החליטו שהם לא מוכנים יותר לספוג יותר את הביקורת של החברה כלפיהם, והם נשבעו להראות לעולם כל יום מחדש כמה הם מאושרים יחד. בין אמנדה הארפר, 25, ובן זוגה ג'יי הורסקי, 58, יש פער גילאים של 33 שנים, מה שגורם לרבים להתבלבל ולחשוב שהם אב ובת כשהם רואים אותם יחד. אך השניים נשבעים שהם נמצאים במערכת יחסים מאושרת ובריאה.



אמנדה וג'יי, שמתגוררים יחד בהנטינגטון ביץ', קליפורניה, נפגשו לפני שלוש שנים באתר ההיכרויות Plenty Of Fish, ולטענתה של אמנדה היה ביניהם חיבור מיידי. "זה ללא ספק היה השיער שלו, יש לו הגוון האפור המושלם, והעיניים שלו כל כך אינטנסיביות והוא כל כך שמח וממוקד", סיפרה אמנדה ל"מירור" הבריטי. "הרגשתי שכשאני מדברת הוא הקדיש לי את מלוא תשומת הלב". גם העובדה שג'יי כבר סבא - יש לו שני בנים ושלוש בנות חורגות, וכן ארבעה נכדים - ממש לא מפריעה לה והיא מסתדרת נהדר עם הילדים והנכדים שלו.



אמנדה וג'יי. צילום מסך
אמנדה וג'יי. צילום מסך


לדבריה של אמנדה, היא תמיד מצאה עצמה נמשכת לגברים מבוגרים ממנה, אבל היא מעולם לא העזה להצהיר בפומבי על מערכות יחסים כאלו, לפני ג'יי. גם כעת, למרות האלימות הרבה שהשניים סופגים ברשת, היא לא מצטערת על החשיפה, ומתכננת להמשיך להוכיח לכולם שמערכת היחסים שלהם היא "טובה ובריאה" ושגיל הוא רק מספר. "אנו מקווים לשנות את דעתם של האנשים בכל יום מחדש, על ידי כך שאנו מראים להם כמה אנו נפלאים ביחד", אמרה אמנדה.

"זה מרגיז שנחנו צריכים להגן על האהבה שלנו, אבל אלו בעיקר מאנשים שנמצאים במערכות יחסים רעות או רעילות שמתקשים להבין את זה". מעבר לאמירות רעות, אמנדה סיפרה שמידי פעם גם ניגשים אליה אנשים ושואלים בלעג אם ג'יי הוא אבא שלה, להם היא עונה בגאווה שהוא בן הזוג שלה. מעבר לביקורת של הסביבה, הארפר אף איבדה קשר עם ידיד בגלל מערכת היחסים שלה עם ג'יי. "הוא לא אהב את מערכת היחסים בגלל פער הגילאים- וקרא לי מגעילה, אדם נוראי ועבת בצע", הסבירה. 
 
אמנדה הארפר. צילום מסך
אמנדה הארפר. צילום מסך


אבל לצד התגובות המרושעות יש גם מי שדווקא נותנים להם משוב חיובי, אם כי זה לקח להם זמן. כאשר אמנדה סיפרה לאביה על ג'יי, שמבוגר ממנו ב-11 שנים, הוא התנגד לקשר, אך שינה את דעתו לאחר שפגש אותו. "אבא שלי צעיר יותר מהחבר שלי, אז בהתחלה הוא כעס, הוא היה מוכן להרביץ לו. אני הבת היחידה שלו, אז הוא היה מאוד מגונן". כדי להבטיח שההכרות בין השניים תצליח, הארפר הפגישה בין אבא שלה לג'יי, אך בהתחלה לו אמרה לו שהוא החברה שלה. כאשר הם נפגשו, "ג'יי הגיש לו בירה והשניים החלו לדבר בלי שאבא שלי ידע שזה הוא. עד שאבא שלי ידע מי הוא הם הסתדרו מצוין", הסבירה אמנדה. "בסוף הערב אבא שלי אפילו חיבק אותו, עכשיו הוא אוהב אותו והם כמו חברים טובים"
 
אמנדה וג'יי. צילום מסך
אמנדה וג'יי. צילום מסך