חברת סלקום הודיעה אתמול על השקת שירות חדש - סופר Fi־Wi - המייעל את פעולת הנתב ומאפשר את שיפור מהירות הגלישה או הקליטה במכשירים המחוברים לרשת. השירות מבוסס על טכנולוגיית Mesh, שמייצרת רשת ביתית המאפשרת כיסוי וויי־פיי גם בחדרים מרוחקים. סלקום היא הראשונה בישראל ומהראשונות בעולם שהצליחה להטמיע את השירות כחלק אינטגרלי מהנתב שהחברה מספקת ללקוחותיה. היא תאפשר גם ללקוחות בעלי נתבים אחרים להצטרף לשירות.



אפליקציה חדשה תאפשר ללקוחות לבצע התקנה פשוטה באופן עצמאי ותעמיד לרשותם טכנאי התקנה ללא עלות. לאחר מכן תעלה ההתקנה 99 שקל בחודש. האפליקציה מאפשרת לנהל את האינטרנט של בני הבית והמכשירים השונים.



האפליקציה כוללת שירות בקרת הורים, המאפשר להגדיר ולנהל את "זמן המסכים" המוקצה לילדים. בניסוי שנערך בקרב 200 משתמשים התקבלו תוצאות שהראו שיפור של 25 מגה ביט במהירות הגלישה והרחבת הכיסוי בעשרות מטרים.



חברת המחקר גרטנר צופה שעד שנת 2020 יהיו בכל בית 30 מכשירים המחוברים לאינטרנט - סמארטפונים, טאבלטים, טלוויזיות חכמות, שעונים חכמים, מצלמות חכמות, מכשירי בית חכם ועוד. העלות החודשים של השירות היא 14.90 שקל לנתב.



יוני סבג, סמנכ"ל שיווק בסלקום: "נתב אחד, חזק ואיכותי ככל שיהיה, אינו מסוגל לעמוד בדרישות הבית המודרני לכיסוי מלא. הסופר Fi־Wi יספק חוויית אינטרנט מושלמת בכל פינה בבית וישפר את מהירות הגלישה בעשרות אחוזים".