המשטרה בודקת חשד לפלילים נגד יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, בתקופה בה היה סגן ראש עיריית ראשון לציון ובוחנת האם קיבל כספים מאנשים שנזקקו לחסדיו על מנת שיוכל לכסות את חובותיו הכספיים, כך דווח היום (שלישי) ב"הארץ". משה שיינפלד, חבר מועצת עיריית ראשון לציון לשעבר שעבד עם ח"כ ביטן באותה עת, התייחס היום ב-103FM לחשדות וטען: "ח"כ דוד ביטן הוא פוליטיקאי מאד משופשף ובשיא תהילתו היה סגן ראש העיר ויו"ר קבוצת כדורגל. בהתנהלותו בעיר נוצרו חובות שלא הצלחנו להבין מאיפה הם באו. כל סוף שנה היה חסר לביטן כסף, כל סוף שנה ענפי הספורט החזירו את כספם חוץ מדוד ביטן וקבוצת הכדורגל שלו". 


 
הוא הוסיף: "בחודש אוקטובר הבנק היה דורש מהעירייה לשלם להם את הכספים שחייבים להם וכך לא נותר עוד כסף לענף הספורט בעיר. ב-2008 נעלם ח"כ דוד ביטן, הוא יכול להגיד שהוא לא נעלם אך לא כך הדבר, אני זוכר זאת כל כך טוב כי נאלצתי אני לעמוד במקומו מול השחקנים ולתת תשובות".
 
כשנשאל מה הוא חושב על כניסתו של ביטן לכנסת השיב: "האיש מיומן פוליטית מאד, מועצת העיר אינה קלה יותר מהכנסת. זה אמנם קטן יותר בגודל אך לפעמים לא נחמד להיות שם. היה לי ברור שכשהוא ייכנס לכנסת הוא יבלוט אך לא חשבתי שהוא יגיע לאן שהגיע. באותה תקופה הוא יכל היה בהינף יחד להחליט שהוא רוצה עוד חצי מיליון שקלים לכדורגל וליצור משבר מול ראש העיר, אני מקווה שהוא לא יהיה שר".
 
עריכה: איתמר זיגלמן