פעוטה כבת שנה וחצי הגיעה אתמול לבית החולים "שערי צדק" במצב בינוני, כשהיא ללא הכרה ומנוטרת. לאחר שהתדרדר מצבה בוצעו בה בדיקות שבהן נמצאו שרידי סם מסוג קנאביס בגופה. הרופא שטיפל בפעוטה אמר היום (רביעי) בראיון לערוץ 10 כי "ברגע שקיבלנו את התשובה לממצאים, עימתנו זאת עם ההורים. הם היו מאוד מופתעים. דיווחנו לעובדת הסוציאלית של בית החולים".



עורך דינה של האמא, יהודה שושן, אמר לרפי רשף בערוץ 10 כי "יש פה סיטואציה לא נעימה שהילדה היתה מעורפלת ולא כמו שפורסם שהיתה במצב קשה. המדדים היו טובים אבל הוחלט לקחת אותה לבדיקה מעמיקה. האמא נורמטיבית לחלוטין"



חוקרי המשטרה אספו אתמול ממצאים וראיות ועיכבו לחקירה את אמה של הפעוטה ובן זוגה, תושבי ירושלים בגילאי 25 ו- 34. לאם ילד נוסף בן 11. מהחקירה עולה כי האם הבחינה בבוקר כי הפעוטה מתקשה להתעורר ולקחה אותה למרפאה קרובה משם פונתה לבית החולים. מבית החולים נמסר כי "חל שיפור במצבה של התינוקת. היא שבה להכרה, אוכלת ומגיבה".



דיווח הועבר לגורמי הרווחה שמטפלים בפעוטה יחד עם הסבתא. משפחת הפעוטה גרה בדרום ירושלים. הסם היה בדירת המשפחה ובנסיבות שאינן ברורות הילדה בלעה אותו. ככל הנראה, היא זחלה ולקחה את החומר. חקירת המשטרה בעניין נמשכת.