מכירת מכשירי האייפון X החלה הבוקר (שישי) באתר הרשמי של החברה, ומלאי המכשירים הזמין אזל בתוך כחצי שעה. הלקוחות הראשונים שהצליחו לרכוש את המכשיר, יוכלו לקבל אותו בימים הראשונים של המכירה. הדגמים יהיו זמינים לרכישה בחנויות הפיזיות החל מה-3 בנובמבר, וככל הנראה נזכה לראות את התמונות הרגילות של אוהלים בכניסה לחנויות החברה.



לא ידוע כמה מכשירים הוקצבו למכירה המוקדמת, אך על פי דיווחים לא מאומתים מדובר ב-2-3 מיליון יחידות כעת, וגורמים מעריכים כי סך הכל יהיו זמינות כ-20 מיליון יחידות. המכירה החלה בצל דיווחים על קשיים בייצור המכשיר, בשל תקלות וקשיים בפיתוח המנגנון המאפשר פתיחת נעילה באמצעות זיהוי פנים.



בתוך כך, בתחילת שבוע, סטיב וזניאק, אחד ממייסדי אפל, הסביר בראיון מדוע האייפון X הוא האייפון הראשון שהוא לא ירכוש. וזניאק בן ה-67, הסביר כי הוא מעדיף להישאר עם האייפון שמונה שלו לעת עתה. הוא הוסיף: "אני מרגיש שהסמארטפונים הגיעו לנקודה כזו שהם כבר לא מצליחים לחדש, כמו בעבר".



המייסד אמר בראיון לרשת CNBC כי הוא מודאג "לגבי מה המכשיר יכול לספק לי. אני מעדיף להמתין ולראות את ההתפתחויות בנושא". לדבריו, הוא מאושר עם מכשיר האייפון 8 שברשותו, אשר דומה מאוד לאייפון 7 ולאייפון 6 מבחינתו. "מאמין שאני לא היחיד שחושב כך", אמר.