"לאחרונה נחשפתי לחומרי החקירה המלאים של א"ק וא"ח. מה אגיד לכם? חשכו עיניי. בכל מדינה נורמלית עדות מפורטת ומנומקת כמו זאת של א"ח הייתה נבדקת ברצינות על ידי רשויות החוק כדי להגיע לחקר האמת. לא כך במדינה שלנו. משטרת ישראל והפרקליטות עשו כל שביכולתם כדי לסגור את החקירה הזאת כמה שיותר מהר, וגרמו לכך, שמעורבותה לכאורה של א"ק ברצח של בתי מעולם לא נבדקה לעומק. אין לי דרך אחרת לתאר את החקירה הזאת אלא כטיוח - שערורייה ומחדל זדוני, שצריך להטריד כל אזרח במדינה הזאת, ולא רק אותי, כאמא של הקורבן, שבקרוב ימלאו 11 שנים להירצחה ועדיין לא יודעת מי בן העוולה שגדע את נשמתה הטהורה. אנא מכם – קראו, הזדעזעו ושתפו את זעקתי", כך כתבה אמש בפייסבוק אילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה ז"ל שנרצחה בבית הספר בקצרין.



"מגיע אדם למשטרה בשנת 2012 וטוען שחברתו לשעבר התוודתה בפניו על הרצח של בתי ז"ל ביום שבו היא נרצחה ושהיא הראתה לו תיק עם סכין ובגדים מלאים בדם. הוא מוסר גרסה לפרטי פרטים, ואומר לשוטרים שלא רק שהוא מוכן לעשות פוליגרף, אלא הוא גם מוכן להיכנס לכלא בעצמו כמי שסייע לרצח בהסתרתו. העדות שהוא מוסר מתאימה לעדות של נערה מהשכבה של תאיר (מוזר שלא מתייחסים לכך כלל, אפילו לא מנסים להרכיב קלסתרון), ולפרטים מוכמנים כמו טביעות הנעל המדממות שהותיר הרוצח כשברח אל התא הסמוך. אותו א"ח זוכר לספר לשוטרים על שיחת הטלפון שקיבל מא"ק כשהיה בעבודה בצהרי אותו יום, לפני שמישהו בכלל ידע מה קרה לתאיר, בו היא בישרה לו ש'הולך להיות בלגן גדול בכל המדינה'. הוא אפילו זוכר את השעה שבה קיבל את השיחה הגורלית – 14:00, בערך 45 דקות אחרי שתאיר נראתה לאחרונה. המשטרה עושה איכון לקו הטלפון במקום העבודה הישן שלו, ומה אתם יודעים? א"ק התקשרה אליו מהקו הפרטי שלה ב-14:06", המשיכה לתאר את השתלשלות האירועים.





"זה לא נגמר פה. מסתבר שהשניים גרו יחד בקצרין בשנה של הרצח ועברו לתל אביב כמה חודשים אחר כך. במהלך השנה הזאת, בקיץ שלפני הרצח, א"ק נעצרה בקצרין עם סכין ציד משוננת. לשוטרים היא אמרה שזאת מתנה לאמא שלה, שעובדת בשמורת טבע ומתעסקת ב'דילול חזירים'. אם זה לא מספיק, מסתבר שא"ק גם למדה כילדה בבית הספר נופי גולן, עד שהיא הועברה לפנימייה מסיבות לא ידועות, כשהיא היתה קצת יותר גדולה מתאיר", הוסיפה.



"אין דבר שיותר מרתיח אותי מהחקירה המושחתת הזאת. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שהמשטרה טייחה את הסיפור הזה ועשתה מאמצים שהוא לא יתפרסם כדי לא להסתכן בכך שרומן זדורוב יצא מהכלא. אם הם באמת האמינו שא"ק חפה מפשע, למה לא עשו לה בדיקות DNA? אולי בגלל שהם עצמם פחדו ממה שהם ימצאו", כתבה בהמשך.



"אני לא רוצה שישתמע מהפוסט הזה שאני מאשימה את א"ק ברצח של בתי, אבל לעננת חוסר הוודאות שמרחפת מעל ראשה משטרת ישראל אחראית, והיא גם זאת שאחראית לפזר אותה. אני לא אשקוט ולא אנום עד שזה יקרה", חתמה את הפוסט המצמרר.



במקביל לכך, פורסם הבוקר בגל"צ כי א.ק פנתה למשטרה בבקשה: "ערכו השוואת DNA עם הממצאים בזירת הרצח ונקו אותי מסימני השאלה".