הפנטזיה של רוב הגברים היא ככל הנראה להיות מסוגלים לתפקד מינית ברצף, זמן רב ככל הניתן. אבל כאשר אותו תפקוד נמשך זמן רב מידי הוא עלול לגרום לייסורים ולנזק גופני בלתי הפיך. אסיר לשעבר תובע את עובדי הכלא בו שהה, בטענה שלעגו לו במקום להעניק לו טיפול רפואי. דסטין לאנס, 32, סבל מזקפה, כאבי תופת ונזק תמידי לאיבר מינו במשך כמעט ארבעה ימים, לאחר שלקח כדור שקיבל מאסיר אחר. לדבריו, הוא ביקש עזרה מהצוות בבית הכלא, אך במקום לעזור הם לעגו לו ומנעו ממנו טיפול רפואי.



על פי ה"ניו יורק דיילי ניוז", רק שלושה ימים לאחר מכן נלקח לאנס לרופא, שהסביר לו שאין ביכולתו לעזור לו ועליו ללכת באופן מיידי ודחוף לאורולוג. אך במקום לקחת אותו לטיפול הנדרש, הסוהרים לקחו אותו חזרה לכלא ובכך מנעו ממנו שוב את הטיפול לו היה זקוק.



 לאנס נכלא ב-15 בדצמבר בשנה שעברה, בכלא פיטסבורג במחוז מקאלסטר, אוקלהומה, בשל פריצה והחזקת סם מסוכן. הוא נלקח כאמור לרופא שלושה ימים לאחר מכן, ושוחרר ממאסר מאוחר יותר באותו היום. האישומים נגדו בוטלו בפברואר השנה. כעת, לאנס דורש פיצויים  בסך 5 מיליון דולרים מצוות הכלא המחוזי, בטענה שזכויותיו האזרחיות הופרו וכתוצאה מכך הוא סובל כעת מנזק בלתי הפיך. 
 
שריף כריס מוריס. צילום מסך
שריף כריס מוריס. צילום מסך

 
ברשימת הנאשמים של לאנס נמצאים מעל 10 אנשי צוות, ביניהם אחות, סוהרים והשריף המחוזי המכהן כריס מוריס. השריף הקודם, שכיהן בזמן שלאנס היה במאסר, ג'ואל קרנס, אמר שהוא לא יודע להגיד אם התקרית הובאה לידיעתו או לא. השריף הנוכחי טען שנודע לו על המקרה רק לאחר שהוגשה התביעה. הוא נכנס לתפקיד חודש לאחר האירוע. "אם אסירים שלנו זקוקים לטיפול רפואי, הם מקבלים אותו", טען מוריס.