לבית מפעל הפיס בתל אביב הגיע תושב הצפון, בן לקהילה הדרוזית, בכדי לאסוף את הפרס הגדול בלוטו בסך שמונה מיליון שקל. הזוכה המאושר, כבן 60, העובד כשכיר במפעל בצפון, סיפר בהתרגשות: "כבר כמעט שלוש שנים שאני ממלא את אותם המספרים, תאריכי יום ההולדת של משפחתי המורחבת, משם תמיד מגיע המזל בזכיות מסוג זה". 
 
עוד הוא סיפר, כי מהרגע שידע שזכה בשמונה מיליון שקלים שמר על קור רוח ושלווה: "לא השתגעתי, מכאן אני חוזר ישר למפעל להמשך יום העבודה. בקשתי מהמנהל בוקר חופשי בכדי שאוכל ללכת לסידורים במרכז והוא אישר".

תחנת לוטו . צילום: קורינה קרן, פלאש 90
תחנת לוטו . צילום: קורינה קרן, פלאש 90
 

הזוכה מילא טופס דאבל לוטו שכולו תאריכי ימי ההולדת של שמונת ילדיו והוסיף, כי ילדיו הביאו לו את המזל גם לפני עשור, כשזכה בפרס השני בלוטו בסך 300 אלף שקל, וגם אז מילא את תאריכי ימי ההולדת של ששת ילדיו דאז. את הסוד על הזכייה חלק רק עם אשתו ויחד החליטו לאחר שיפקידו את הכסף בבנק, יחשבו כיצד לסייע לילדים, "מיליון לכל ילד, אני ואשתי לא צריכים דבר".
 
במפעל הפיס ציינו, כי באותו היום של ההגרלה (ב-26 בחודש) סבתא חביבה לשמונה נכדים קטפה את הפרס השני בלוטו בסך ארבעה מיליון שקל. הסבתא, כבת 80, המתגוררת בקריית אונו, סיפרה כי היא הייתה בדרכה למתנ"ס המקומי לשמוע הרצאה והחליטה בדרכה לקנות כרטיס הגרלה על סך 29 שקל. בתשובה לשאלה מה תעשה עם הכסף, היא השיבה, כי ילדיה מסודרים ולכן את הכסף תחלק לנכדיה שיוכלו לקנות דירה וללמוד באוניברסיטה.