חברת הכנסת נאווה בוקר (הליכוד), הגיבה היום (ראשון) לתביעה האזרחית שהגישה עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה כנגד שרה נתניהו, בתוכניתו של גבי גזית ב-103FM, וחשפה את שמה של המתלוננת. היא טענה כי התביעה היא חלק מ"מסע צייד" וכי התקשורת עוסקת ב"רדיפה אובססיבית" של משפחת ראש הממשלה.

"כלי התקשורת כל כך דואגים למישהי שעבדה כמה ימים בבית ראש הממשלה. מעניין שדווקא שעל עובדת שהתלוננה על הטרדה מינית אף אחד לא דיבר", אמרה בוקר. "מה זו ההתעסקות המוגזמת הזו בנושא? אנחנו יודעים כי מדובר על אישה שעבדה מספר ימים בבית ראש הממשלה, בקושי היה לה ממשק עם שרה נתניהו".
 
חברת הכנסת האשימה כי מדובר בניסיון להפיל את ממשלת נתניהו. "אנחנו רואים את הרדיפה האובססיבית נגד ראש הממשלה ורעייתו, מנסים להגיע לראש הממשלה ולהפילו דרך אשתו והילדים", אמרה. "פתאום מדברים על יאיר נתניהו שהעיר לעובדים על האבק בבית. אז הוא העיר, מה הבעיה בזה? אני לא מעירה לעוזרת שיש אבק שהיא לא ניקתה בביתי?"


בשלב זה, בוקר חשפה בשידור את שמה של המתלוננת, בת העדה החרדית. "כשאתה רואה את כתב התביעה אתה מבין שמדובר באותם עורכי דין שמבצעים מסע צייד נגד ראש הממשלה בכל השנים האחרונות עם אותו משרד יחסי ציבור. לאישה החרדית יש שם, קוראים לה ש"ר (חושפת את השם המלא)". 
 
גבי גזית הגיב לדברים ואמר: "את הופכת אותה עכשיו למטרה ברחוב החרדי ועושה לה 'שיימינג'. את השנייה אחרי ח"כ אמסלם לאחר שכולנו בתקשורת הקפדנו לא לומר את השם. מדוע את עושה זאת?". בוקר ענתה כי: "צריך לומר את הדברים באופן גלוי. מה שעושים לנתניהו הוא נורא ואיום, נמאס, מספיק עם זה. קוראים לה חרדית תמימה, ענייה, שוכרת משרד עורכי דין במשרד יחסי ציבור".

שרה נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
שרה נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


בוקר תקפה גם את ההפגנות מול בית היועץ המשפטי לממשלה בפתח תקווה. "דרכים מלוכלכות, בושה וחרפה. ראיתי את השלטים בפתח תקווה ואני לא מסוגלת לומר את הדברים שכתבו שם", אמרה. "אלו מלים איומות". העיתונאית לשעבר הגנה על "החוק הצרפתי" שמקדם הליכוד לאיסור חקירות כנגד ראש ממשלה מכהן, ואמרה: "זהו אינו חוק בדיוני, מדובר בדמוקרטיה צרפתית אמיתית".

גזית אמר כי משפחת נתניהו "מזמינה עליה" את ההתעסקות סביבה וכי היא לא חיה בצנעה כמו משפחותיהם של ראשי הממשלה לשעבר לוי אשכול ובן גוריון. "אני לא זוכרת שמשפחת רבין חיה בצינעה", ענתה ח"כ בוקר.

עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן