הצעירה א.ק. פרסמה היום (ראשון) באמצעות עורך דינה, דניאל חקלאי, תגובה לאמה של תאיר ראדה, אילנה, בו היא הגיבה לפוסט שפרסמה אתמול על תפקוד הרשויות בחקירת רצח בתה והתייחסותם למעורבותה של א.ק. ברצח. במכתבה, אמרה הצעירה שהואשמה על ידי בן זוגה לשעבר כי היא זו שרצחה את הנערה כי "אילנה ראדה מצטיירת כאישה מרשימה, נבונה ורגישה. אני מכבדת מעומק לבי את דבריה ומסה להבין את עוצמת הכאב שלה". על תגובת א.ק. פורסם לראשונה בחדשות 10.



הצעירה הוסיפה כי המידע שמצוי ברשותה של ראדה אינו שלם. "עם זאת, אני חייבת להדגיש שהיא קיבלה מידע חלקי, מקוטע ובלתי שלם. מידע שהופרך בחלקו בידי משטרת ישראל בשלב שבו נחקרתי כחשודה בשנת 2012 בעקבות עלילת השווא מפי בן הזוג שלי לשעבר.



א.ק. אמרה בתגובתה לראדה כי ביצעה בדיקות על מנת לזכות אותה באופן סופי מביצוע הפשע. "למרות שאינני חשודה בדבר, על אף שהשמועות בדבר הקשר שלי לרצח לכאורה הן שמועות כוזבות וחרף העובדה שהעלאת הנושא הזה מכאיבה לי מאד", הדגישה, "אני שבה ומדגישה את בקשתי ממשטרת ישראל לערוך כל השוואה שטרם בוצעה בין טביעות האצבע שלי ודגימת הדנ"א שהופקה מגופי בהסכמתי לפני 5 שנים לבין הראיות המדעיות שנותרו בזירת הפשע".



"א"ק . מתוך "צל של אמת



"נחקרתי במשטרה פעם נוספת לפני כשבוע וחצי. עניתי לכל שאלה. הבהרתי כל הבהרה. התחננתי שתבוצע השוואה של הראיות המדעיות ככל שלא בוצעה השוואה כזו. אני שבה ומצהירה שאענה לכל שאלה ואבהיר כל הבהרה. אני מחכה לפרסום תוצאות ההשוואה המדעית ומקווה שאילנה ראדה בפרט ואזרחי מדינת ישראל בכלל, יבינו שאין לי קשר לרצח המזוויע הזה".



ראדה כתבה אמש: "מעורבותה לכאורה של א.ק. ברצח של בתי מעולם לא נבדקה לעומק"



אתמול כתבה אילנה ראדה בחשבון הפייסבוק שלה כי אין דרך לתאר את חקירת הרצח מלבד טיוח ושערורייה. "לאחרונה נחשפתי לחומרי החקירה המלאים של א.ק. וא.ח.. מה אגיד לכם? חשכו עיניי. בכל מדינה נורמלית עדות מפורטת ומנומקת כמו זאת של א"ח הייתה נבדקת ברצינות על ידי רשויות החוק כדי להגיע לחקר האמת. לא כך במדינה שלנו", תקפה ראדה. 



לדבריה, "משטרת ישראל והפרקליטות עשו כל שביכולתם כדי לסגור את החקירה הזאת כמה שיותר מהר, וגרמו לכך, שמעורבותה לכאורה של א.ק. ברצח של בתי מעולם לא נבדקה לעומק. אין לי דרך אחרת לתאר את החקירה הזאת אלא כטיוח - שערורייה ומחדל זדוני, שצריך להטריד כל אזרח במדינה הזאת, ולא רק אותי, כאמא של הקורבן, שבקרוב ימלאו 11 שנים להירצחה ועדיין לא יודעת מי בן העוולה שגדע את נשמתה הטהורה. אנא מכם – קראו, הזדעזעו ושתפו את זעקתי".




"זה לא נגמר פה. מסתבר שהשניים גרו יחד בקצרין בשנה של הרצח ועברו לתל אביב כמה חודשים אחר כך. במהלך השנה הזאת, בקיץ שלפני הרצח, א"ק נעצרה בקצרין עם סכין ציד משוננת. לשוטרים היא אמרה שזאת מתנה לאמא שלה, שעובדת בשמורת טבע ומתעסקת ב'דילול חזירים'. אם זה לא מספיק, מסתבר שא"ק גם למדה כילדה בבית הספר נופי גולן, עד שהיא הועברה לפנימייה מסיבות לא ידועות, כשהיא היתה קצת יותר גדולה מתאיר", הוסיפה.

"אין דבר שיותר מרתיח אותי מהחקירה המושחתת הזאת. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שהמשטרה טייחה את הסיפור הזה ועשתה מאמצים שהוא לא יתפרסם כדי לא להסתכן בכך שרומן זדורוב יצא מהכלא. אם הם באמת האמינו שא"ק חפה מפשע, למה לא עשו לה בדיקות DNA? אולי בגלל שהם עצמם פחדו ממה שהם ימצאו", כתבה בהמשך.

"אני לא רוצה שישתמע מהפוסט הזה שאני מאשימה את א"ק ברצח של בתי, אבל לעננת חוסר הוודאות שמרחפת מעל ראשה משטרת ישראל אחראית, והיא גם זאת שאחראית לפזר אותה. אני לא אשקוט ולא אנום עד שזה יקרה", חתמה את הפוסט המצמרר.

א.ק. מסרה עדות נוספת במשטרה לאחרונה, זאת בעקבות בקשת הפרקליטות. העדות, שלא ניתנה באזהרה, נמשכה יותר משעה ובסיומה אף לקחו את הטלפון הסלולרי שלה לבדיקה.