ליל כל הקדושים הוא אומנם החג המפחיד ביותר בשנה, אך מה שטוב בו הוא שכל אותם גורמים מעוררי אימה הם פיקטיביים. יש משהו בתפאורה המקאברית של קורי עכביש, רוחות ושדים וקברים מפלסטיק שנותנת לאירוע אווירה מצמררת אך גם בטוחה. אנשים שחוגגים את החג יודעים שלא יעונה להם כל רע. אך לצד זאת, בעיקר בארה"ב, ישנה כוננות מוגברת מפני פשיעה בזמן ה"הלואין", שכן לפעמים דברים משתבשים ויוצאים משליטה, והאימה הפיקטיבית חוצה את הקו לעבר המציאות.



כך קרה לאחרונה בטקסס, לאחר שמסיבת ליל כל הקדושים נגמרה במרחץ דמים אמיתי, לאחר שגבר מחופש לסנטה קלאוס פתח בירי לעבר החוגגים. האירוע הטרגי התרחש בשעות הלילה במהלך מסיבה פרטית, אליה הוזמן גם הגבר היורה. על פי חדשות "סטייטסמן", מספר שעות לאחר שהחלה המסיבה פתח הגבר המחופש באש לעבר המשתתפים, ופצע ארבעה מהם. שלושה מהם, שתי נשים כבנות 30 וגבר כבן 20, פונו אמנם במצב קשה לבית החולים, אך צפויה להם החלמה מהירה. פצוע רביעי סירב לקבל טיפול רפואי.

via GIPHY

על פי הדיווחים בכלי התקשורת, המשטרה הגיע למקום לאחר ששכנים התקשרו לדווח על ירי. שכן נוסף סיפר רק כי התעורר לפתע וראה את החשוד המחופש נלקח למעצר. החשוד, שזהותו טרם הותרה לפרסום, נמצא בבית בקרבת מקום, אליו ברח כשהוא פצוע ונזקק לטיפול רפואי. סיבת פציעתו לא ידועה, אך דובר משטרת אוסטין, לי קנוז, מסר כי לא נפצע מידי המשטרה, ונלקח למעצר ללא קושי. הוא הוסיף כי החשוד הכיר את קרבנותיו, אבל הסיבה לתקיפה עדיין לא ידועה.