נהוג לחשוב שבני אדם הם אובססיביים לסקס וגופות עירומים, אך בעוד כל זה אמת לאמיתה, מסתבר שיש עוד פעילויות מהנות שמתחרות על משבצת הפעילות המועדפת. למעשה, על פי סקר חדש ומדאיג מבריטניה, נשים וגברים מעדיפים לצפות בטלוויזיה מאשר לעשות סקס. מעבר לכך, רבים דרגו צפייה בטלוויזיה כחשובה יותר מפעילויות אחרות בחייהם.



בסקר של חברת freeview השתתפו 2,000, נשים וגברים מגיל 18 ומעלה, שהתבקשו לדרג את הפעילויות המועדפות עליהם כראות עיניהם. מהתוצאות המבהילות עולה שאחד מכל 10 אנשים מעדיפים לצפות בטלוויזיה מאשר לבלות במיטה עם בני הזוג שלהם, ו-30% ענו שיעדיפו פעילות זו אפילו על פני אכילת שוקולד. מכאן זה רק הולך ומתדרדר, שכן 40% אמרו שצפייה בתכנית האהובה שלהם היא השיא של היום שלהם.



סקס? לא היום מותק, יש משהו מעניין בטלוויזיה. צילום: אינגאימג
סקס? לא היום מותק, יש משהו מעניין בטלוויזיה. צילום: אינגאימג



כאמור, רבים מהמשתתפים בסקר ראו בטלוויזיה כדבר הכי טוב שקרה להם, כשבין היתר היא נתנה להם רעיונות לתחביבים חדשים (20%) ואף עזרה להם בחיי האהבה, בעיקר בקרב נשים (אחת מתוך שש). החלק החיובי היחיד אולי, היה שאנשים דרגו טלוויזיה כחשובה להם יותר מדת (30%). באופן לא מפתיע, הקהל המושפע ביותר היה של צעירים, בגילאי 24-18, כשאחד מתוך 12 אמרו שהתפטרו מעבודה שנואה אחרי שראו דמות עושה זאת בטלוויזיה.



"לטלוויזיה יש הכוח להעביר אותנו לכל מקום בו אנו רוצים להיות כשאנו לחוצים, ולעודד אותנו כשאנו עצובים", אמר מנכ"ל החברה, גיא נורת'. "כשמסתכלים על הדרך בה הרגלי הצפייה שלנו השתנו, הטלוויזיה נשארה חלק משמעותי בחיי היום יום שלנו. היכולת שלה להשפיע על קבלת החלטות היא מדהימה למדי".