אנו חיים בתקופה בה אנשים רוצחים מסיבות מפחידות והזויות, ואנשים עלולים למצוא את מותם אם בטעות התעטשו או הסתכלו בצורה עקומה על אדם אחר. כך קרה לאחרונה בממפיס, לאחר שפסיכופת צעיר רצח קולגה שלו, בטענה שזה שלח לעברו מבט מרושע. על פי דיווח של המשטרה המקומית, החשוד, טרנס קולמן, בן 27, תפס טרמפ לעבודה יחד עם אביו במשאית של הקורבן, מרקוס נלסון, 23, בשעות הבוקר המוקדמות.



כשהשלושה הגיעו אל מגרש החניה של מקום העבודה, הממוקם בפארק תעשייתי, קולמן שלף אקדח שהחביא מתחת למושב שלו וירה בנלסון מספר רב של פעמים. עובדים בפארק סיפרו ששמעו בשעות הבוקר כ-10 יריות. כאשר השוטרים הגיעו אל המקום, חנות טי-שרטים בשם "סטייטון הולסייל וורהאוס", הם מצאו את נלסון מוטל ללא רוח חיים ליד המשאית שלו וקבעו את מותו.



"בדרך כלל פארקים תעשייתיים כמו זה הם מאוד שקטים", סיפר בארי הלבסטון שעובד בחנות בפארק לחדשות wmcactionnews5. בשל היותנו נהגי משאיות, אנו לא מורשים לשאת כל דברשהו כדי להגן על עצמנו. בייחוד לא משהו כזה (אקדח). זה גורם לי להיות לחוץ". 



סטייטון הולסייל וורהאוס, ממפיס. צילום: גוגל מפס
סטייטון הולסייל וורהאוס, ממפיס. צילום: גוגל מפס



קולמן נמלט מהמקום, אך אותר מאוחר יותר במהלך היום. במהלך חקירתו במשטרה, הודה קולמן כי ירה בנלסון כי "הסתכל עליו ברשעות" כאשר הגיעו לעבודה. בימים אלו קולמן שוהה במעצר בכלא של מחוז שלבי, והוא מואשם ברצח מדרגה ראשונה. הוא צפוי לעמוד לדין ביום שישי.