למרות שמדובר בהתעללות בבעלי חיים, מלחמות שוורים מוגדרות כספורט ועודן חוקיות במדינות רבות בעולם. במסגרת אותם אירועים, התוצאה הרצויה היא כמובן ניצחון של המטאדור, שמגיע רק אם הוא מצליח להרוג את בעל החיים האומלל בו הוא נלחם. אך לעתים קרובות, למרבה המזל, השוורים זוכים לנצחון קטן, תוקפים ופוצעים את מי שמבקש להתעלל בהם ולעתים אף גורמים למותו.  


לאחרונה, שור פצוע וחלש שעבר התעללות רבה מידי שבויו, החליט לשים סוף לסבל ולהשיב מלחמה. הנקמה המתוקה של השור התרחשה במהלך פסטיבל אנטוניו ריימונדי, במחוז אנקש, בצפון מערב פרו, שנחגג זה הפעם ה-53. האירוע תועד והועלה לרשת, ובו נראה השור מנסה לנער מעליו את לוחם השוורים רוכב על גבו, נוגב בו ומעיף אותו ארצה. לוחמי שוורים נוספים ניסו לסייע לו אך ללא הצלחה, והושר המשיך לתקוף אותו שוב ושוב. לבסוף הצליחו עמיתיו לחלץ אותו והוא נלקח לטיפול רפואי במצב קשה. 

השור, שנפצע קשה אף הוא, הצליח להמלט מהמקום אך נלכד והוחזר לזירה, והפסטיבל המשיך בעין מפריע. נכון לעכשיו לא ידוע מצבו של לוחם השוורים והאם צפויה לו החלמה מלאה. כמו כן, גם לא ניתן כעת מידע על מצבו של השור, ומה יעלה בגורלו. במקרים רבים בתעשיות אלו, דווקא בעל החיים, שתקף לשם הגנה, מורדם ומומת בעקבות מקרים כאלו.