השחקנית לוסי דובינצ'יק בילתה את שלושת החודשים האחרונים במחלקת השיקום לאחר שנפלה מהקומה הרביעית בביתה ביפו ונפצעה קשה. היא סיפרה היום (רביעי) בראיון לתוכניתו של גיא פינס על החוויה המסוכנת שעברה. "אני מבינה בדיעבד שזה היה יכול להיות קרוב. בוא נגיד שמאוד למדתי להוקיר את החיים מחדש. לוסי, שהייתה אמורה לעבור דירה, הוסיפה: "הייתי כבר שבועיים בערך באריזות. למעשה, יום אחרי הנפילה נכנסו דיירים חדשים לדירה הזאת". 
דובינצ'יק הפציעה לראשונה על המסך הגדול בסרט "קלרה הקדושה", של ארי פולמן ואורי סיון, כשהיא בת 13 בלבד. הסרט זכה להצלחה גדולה, המבקרים שיבחו אותו והוא עדיין נלמד בבתי ספר לקולנוע. הוא זכה בפרס אופי לסרט הטוב ביותר לשנת 1996 וזיכה גם את דובינצ'יק עצמה בפרס השחקנית הטובה ביותר. התפקיד ב"קלרה הקדושה" שינה את חייה של דובינצ'יק והבטיח לה שלל תפקידים בקולנוע ובטלוויזיה, ביניהם תפקיד קטן כ'לותוס תפוס' בסדרה פלורנטין, בסרט "החברים של יאנה" משנת 1999, ושלל תפקידים בשנות ה-2000.
השחקנית סיפרה מה קרה באותו לילה קשה. "ישבתי עם חלונות פתוחים, זה חלונות ענקיים בגדול לא צעד גאוני", אמרה. "לא משהו שהייתי ממליצה לילדה שלי נגיד לעשות. החלון מתחיל פה, השולחן עד פה, זאת אומרת השולחן יותר גבוה. הרופאים ישר אמרו שכנראה איבדתי הכרה, כנראה שככה נפלתי. נפלתי לתוך סמטה שגם ביום יום לא ממש עוברים בה אנשים. משהו כמו שעה עד שמצאו אותי".


לוסי דובינצ'יק. צילום: אינסטגרם
לוסי דובינצ'יק. צילום: אינסטגרם

 
דובינצ'יק, ששכבה מחוסרת הכרה ומדממת בלי שאף אחד שם לב, זכתה לנס. "השכן שלי בקומת הקרקע פשוט יצא לעשן סיגרה בחלון ופתאום ראה אותי מונחת שם והזעיק את על מד"א", סיפרה. "לא הייתי בהכרה, לא חשתי סבל, זה חסך ממני טראומה. זה עניין של מזל, עניין של סנטימטר שמאלה או ימינה. אם הייתי נוחתת על הגב אז זה שיתוק. על הראש - מוות, לכן הם משערים שנפלתי על הרגליים".
"היה לי שבר בצוואר, בצלעות, באגן, בברכיים ובכפות רגליים", השחקנית הסבירה על הפציעה הקשה. "ברגע שפתאום דבר אלמנטרי כמו לקום מהמיטה ולהתקלח הוא דבר שדורש ממך לבקש כוח עזר או מאמץ נורא גדול אתה לומד להעריך את החיים אחרת". לאחר האירוע נפוצו שמועות על הרקע לנפילה, לפיהן דובינצ'יק שתתה אלכוהול או ניסתה להתאבד. היא זעמה על השמועות, איתן נאלצה להתמודד משפחתה. "אני מתכוונת כן לתבוע כי זאת חציה של קו אדום. רכלנים תמיד יהיו רכלנים. אני יודעת שלאלמה (הבת שלה) לא היה נעים לקרוא את זה".

  [16:18, 2/11/2017] קרבצ׳יק: