לגוש השמאל מרכז יש אפשרות להקים גוש חוסם ולמנוע הקמת ממשלה ימנית, כך עולה מהסקרים שפורסמו הערב (רביעי) בחדשות 10 וב"החדשות" (לשעבר חדשות 2). עם זאת, המחנה הציוני ויש עתיד יזדקקו לתמיכת הרשימה המשותפת מצד אחד, וכולנו מצד שני, על מנת להרכיב ממשלה. 

על פי חדשות 10 הליכוד שומר על מקומו כמפלגה הגדולה, אולם מאבד ארבעה מנדטים לעומת הכנסת הנוכחית. יש עתיד מכפילה את כוחה ל-22 מנדטים והמחנה הציוני יורדת ל-19 לעומת 24 כיום. 
הרשימה המשותפת שומרת על כוחה, עם 12 מנדטים ואילו הבית היהודי עולה ל-11. ההפתעה הגדולה היא מרצ, שעולה מחמישה מנדטים לשמונה. כולנו מאבדת שלושה מנדטים ויורדת לשבעה, יהדות התורה שמורת על כוחה עם שישה, כמו גם ישראל ביתנו שנשארת עם חמישה מנדטים. ש"ס נחלשת משמעותית ונותרת עם ארבעה מנדטים בלבד. 

על פי הסקר שפורסם ב"החדשות", הליכוד יורד עוד יותר, ל-24 מנדטים, המחנה הציוני נותרת המפלגה השנייה בגודלה, עם 21 חברי כנסת, אחד יותר מיש עתיד. לבית היהודי ולרשימה המשותפת - 12 מנדטים כל אחת, כולנו יורדת לשמונה, אותה כמות שיש ליהדות התורה, ישראל ביתנו עם שישה, מרצ נשארת על חמישה וש"ס צונחת גם בסקר הזה לארבעה מנדטים.