העיתונאית אושרת קוטלר חשפה הערב (חמישי) בערוץ עשר כי איש התקשורת אלכס גלעדי הציע לה הצעה מגונה לפני כ-25 שנים. במהלך שיחה שניהלה עם תמר איש שלום על סערת ההטרדות המיניות בהוליווד סיפרה קוטלר: "נזכרתי במשהו שאני לא מדברת עליו 25 שנה. האמת שזה נורא מוזר, הדופק שלי גבוה וקשה לי לנשום. אני לא רגשנית אבל מה שאני הולכת להגיד לך הוא קשה".
 
"אצלי זו לא הייתה הטרדה מינית אלא הצעה מגונה. הייתי בחורה צעירה שהגיעה לחדשות 2 בשנת 1994. על הפרק עמדה הצעה להגיש את תוכנית הבוקר. אלכס גלעדי הוא מנכ"ל קשת ומקבל אותי לראיון. הראיון עובר בהצלחה ואז אני מקבלת טלפון כמה שעות אח"כ והוא מזמין אותי לארוחת ערב. כשאני מנסה להתחמק ואומרת לו שאולי צהריים דווקא, הוא אומר לי 'לא לא, ארוחת ערב. וגם תפני את הערב' ואז אני אומרת לו 'מר גלעדי, זה מאוד מחמיא לי אבל אתה יודע שאני נשואה'", סיפרה.
"ואז הוא מסביר לי ואומר לי 'מה זה קשור? את לא יודעת איך מתקדמים בטלוויזיה בהוליווד?' ואז עניתי לו שאני יודעת ושאני כנראה לא אתקדם כי אני לא מתכוונת לאכול ארוחת ערב. השאר הוא היסטוריה, אני מצטערת שלא היה לי את האומץ לצאת עם זה לפני שנים ואז אולי הייתי חוסכת לכמה נשים שהגיעו לעבוד ורצו להתקדם ב'קשת'", הוסיפה.


אלכס גלעדי הוא איש תקשורת ישראלי. בשנות ה-60 עבד במדור הספורט של 'ידיעות אחרונות' ובמחלקת הספורט של הטלוויזיה הישראלית. בהמשך היה ממקימי זכיינית הטלוויזיה 'קשת'. בנוסף, הוא חבר הוועד האולימפי הבינלאומי מאז 1994 והיה חבר בוועדות המארגנות של אולימפיאדת אתונה (2004), אולימפיאדת בייג'ינג (2008) ואולימפיאדת לונדון (2012).



את תגובתו של אלכס גלעדי לא ניתן היה להשיג.