פרשת אלכס גלעדי ממשיכה להכות גלים, ונדמה כי האיש, שרשום על אינספור רגעים בלתי נשכחים בתולדות ישראל הן כאיש טלוויזיה וכחבר הוועד האולימפי, סופג פגיעה קשה מאוד בתדמיתו, בעקבות שורת תלונות על הטרדות מיניות מבחינתו. הראשונה שחשפה כי גלעדי הציע לה הצעה לא נאותה היתה העיתונאית אושרת קוטלר, כשאחריה גם העיתונאית נרי ליבנה חשפה את אשר הציע לה גלעדי. 



בינתיים בקשת מנסים להתמודד עם הזעם על התנהגותו של גלעדי. יו"ר הדירקטוריון, דרורית ורטהיים, שיגרה היום (שני) הודעה לעיתונות בה תמכה בנשים שנפגעו ואף טענה כי היא מתכוונת לברר את העניין עם אלכס גלעדי: "עדותיהן של עיתונאיות לגבי התנהגות בלתי ראויה לכאורה המיוחסת לאלכס גלעדי מצערות וכואבות עד מאוד. מבלי להידרש לפרטי המקרים עצמם, לנסיבות ולחלוף הזמן, אני מבקשת לחזק כל מי שחשה נפגעת או מבוזה כתוצאה מהתנהגות בלתי ראויה ופסולה".



ורטהיים המשיכה והבהירה: "עבור אלה מבינינו שנפגעו מהטרדה מינית במלל או במעשה, הזמן לא נותן מנוח. אני מבקשת לחזק את אחיותיי האמיצות באשר הן. אמשיך לעשות ככל שרק אוכל על מנת שיחד עם הנהלת קשת נאפשר לכל מי שעובדים עמנו סביבת עבודה בטוחה ומוגנת. בכוונתי לבוא בדברים עם אלכס גלעדי בהקדם האפשרי".



כזכור, גלעדי מסר תגובה אמש בה אישר את הדברים והוסיף: "דבריה של נרי נכונים בעיקרם. לא הייתי אז בתפקיד בקשת ולא מזכירתי התקשרה אליה אלא אני. מה שאנשים מבוגרים עושים בחייהם, בבתיהם הפרטיים במסגרת מערכת יחסים אישית, זה עניינם הפרטי. באשר לטענותיה של אשרת קוטלר, בשנת 94' לא היתה לקשת תוכנית בוקר וגם לא ב-95' כשעזבתי את תפקידי, כמנכ"ל קשת. לא ערכתי לה אודישן ואיני זוכר ששוחחנו, כפי שציינה. בכל המקרים, לא היתה כוונה לפגוע ואם התנהגותי גרמה לעגמת נפש, אני מצטער מעומק ליבי".