מאז ומעולם היו ידועות מערכות יחסים עם "נותן חסות", או בלשון מוכרת יותר "שוגר דדי" (או "שוגר מאמא"), כלומר אדם שממן לאחר את כל צרכיו בתמורה לסקס וטובות הנאה אחרות. למרות שמדובר בתופעה עתיקת יומין היא עדיין שנויה במחלוקת, וכן לא פעם גורמת ליותר צרות מתועלת עבור שני הצדדים המשתתפים בה מרצון.



לאחרונה, סטודנטית שקצת נסחפה ויצאה במקביל עם חמישה שוגר דדיז, הבינה בדרך הקשה שזה היה רעיון ממש רע ואולי היה עדיף אילו הייתה יוצאת רק עם אחד. או חלילה מממנת לעצמה את לימודיה. אם כי חשוב לציין, שלמרות שהסיפור התפרסם באתר חדשות אמין, הוא כל כך הזוי עד שנשמע יותר כסיפור אזהרה, הן לשוגר דדיז והן לנשים שיוצרות איתם קשר.



אותה צעירה, מהעיר קקמגה, קניה, שידועה רק בשם רוזאן, השתמשה בשוגר דדיז שלה כדי לממן את לימודיה, דירתה, וכמעט כל פרט בחייה. כל אחד מהמאהבים הללו מימנו משהו אחר מצרכיה, ובמשך שלוש שנות לימודיה הצליחה רוזאן לדאוג שאף אחד לא ידע על קיומו של השני. עד שיום אחד הכל התפוצץ, והיא נותרה לבד ונטולת כל.



על פי חדשות SDE, מסיבה לא ברורה, כל החמישה הגיעו ערב אחד לביתה, אותה שכר עבורה אחד המאהבים שלה, מה שהוביל לבסוף ל"מסיבה" פרטית מעוותת. על פי עדות של אחת משכנותיה, אחת המאהבים שלה הוא גורם בכיר בממשל המחוזי, וגם היה הראשון להגיע לאירוע.



המאהבים לקחו הכל. צילום: אינגאימג
המאהבים לקחו הכל. צילום: אינגאימג



אבל הבלגן לא הסתיים בזה, וחצי שעה לאחר מכן הגיעו שני שוגר דדיז נוספים. בשלב זה רוזאן נכנסה לפאניקה מוחלטת ופחדה שהאמת תצא לאור והעניינים ייצאו משליטה. הפתרון לכך משום מה, היה להתקשר לשוגר דדי החדש, שוטר שעובד במשטרה העירונית, כדי שיבוא להציל אותה. מסיבה לא ברורה, הצעירה לא ידעה שזה הדבר המטופש ביותר שיכלה לעשות.



"כשהשוטר הגיע, הוא דרש לדעת מה עושים שם הארבעה האחרים", הוסיפה השכנה. הארבעה לא היססו ומיד סיפרו על יחסם עם הסטודנטית. אחת מחברותיה, סינתיה, סיפרה ש "דאנו (הבנקאי) אמר להם שהוא זה שקנה את המיטה, הארון, המזרן והמצעים, בעוד השוטר הצביע על חפצים אחרים בבית שהוא רכש".



בשלב כלשהו העניינים אכן יצאו משליטה וכולם החלו לכעוס, והשוטר דרש מכל הגברים האחרים לעזוב. אך לפתע אחד מהם, מורה בבית ספר תיכון הרגיע אותו ולחש לו: "חבר, הבחורה הזו רימתה אותנו, וניחשב לטיפשים אם נלחם עליה. הדרך היחידה להציל את כבודנו היא שכל אחד ייקח את מה שהוא קנה וימשיך הלאה".



הגברים עשו כעצתו ולקחו כל מה ששיך להם. בזמן שהם היו עסוקים במריבות על רוזאן, זו כבר הספיקה מזמן לברוח כדי למנוע מעצמה את המבוכה והזעם של השוגר דדיז והשכנים, כך סיפר אב הבית של הבית השכור. הוא התקשר לצעירה ועדכן אותה שמרוקנים לה את הבית, ולזה היא ענתה' לדבריו' "תן להם לקחת את הדברים שלהם, יהיו לי אחרים".