אין ספק שלהיות מורה זו משימה קשה, שדורשת אופי חזק, המון סבלנות ובעיקר יכולת להשליט משמעת על חבורה של צעירים מלאי אנרגיה ומחשבות זדוניות. אי לכך, אין זה באמת מפתיע שגם מי שאוהבים ילדים, לעיתים ירגישו שזה קצת יותר מידי, וינסו להקל על כאבם באמצעות דרכים לא לגיטימיות. לאחרונה, מורה מחליף שכנראה עבר יותר מידי כיתות עם ילדים צווחנים, נמצא שיכור ומעולף בכיתה, בבית הספר התיכון רובינסון, אשר במחוז פיירפקס, וירג'יניה.



הכל החל כאשר התלמידים נכנסו לכיתה, ומצאו שם את המורה, קונבה קורומה, 24, ללא הכרה וניסו להעיר אותו. לאחר שלא הגיב לניסיונותיהם הגיעו חבר סגל, ולמקום גם הוזעקה משטרה, וקורומה פוטר מהתפקיד שעוד לא הספיק לבצע. על פי חדשות wuasa9, קורומה  פוטר מהעבודה שלא הספיק לבצע והוכנס למעצר על השתכרות בפומבי, עד למועד הדיון שלו בבתי המשפט. קורומה, שעל פי הדיווחים "הדיף ריח חריף של אלכוהול", היה אמור לשמש מורה מחליף לאומנות של כיתות י-י"ב.





התלמידים דיווחו שהמורה המחליפה מנהגת מוזר. צילום: אינגאימג
התלמידים דיווחו שהמורה המחליפה מנהגת מוזר. צילום: אינגאימג



למרות שמדובר באירוע מוזר, מסתבר שקורומה הוא לא המורה היחיד שביצע עברה כזו. כמה ימים לפני כן, רישיון ההוראה של מורה מחליפה מאוהיו הושהה, לאחר שהגיעה לבית הספר שיכורה. תלמידים בבית הספר התיכון ווסט בראנצ', דיווחו שקיאה ריצארד אורבן בת ה- 60 "לא מתנהגת בצורה נורמטיבית ומדיפה ריח של אלכוהול". מדיון שנערך בבתי המשפט בשבוע שעבר, סיפר מפקח בית הספר, קווין האטפיל ש"המנהל התקשר ואמר לי שהוא בטוח שהמורה המחליפה שיכורה. אך היא התעקשה שהיא לא שתתה".

האטפיל הוסיף שאורבן התבקשה לעבור בדיקת אלכוהול, היא הסכימה אך המשיכה לטעון שלא שתתה. למקום הוזעקה משטרה ונמצא שרמת האלכוהול בדמה היא 0.192, פי שניים מן הרמה המותרת לנהגים. אבל גם בשלב זה המורה המחליפה טענה שאיננה תחת השפעת אלכוהול, ושהיא שתתה רק במסיבה בלילה שלפני כן ארבע כוסות יין וכוס שמפניה. 

למרות חומרת מעשיה, מאחר שזו הייתה ההשתכרות הפומבית הראשונה שלה, עונשה של אורבן הומתק. היא קיבלה עונש מאסר על תנאי של שנה, וכן התחייבה לעבור הערכה וטיפול בגין שימוש מופרז באלכוהול. כמו כן, רישיון הלימודים שלה הושהה לשנתיים, שלאחריהן תוכל לנסות לחדש אותו.