אם לשפוט לפי המקרים המדווחים בכלי התקשורת, גנבה לרוב אינה משתלמת, ואנשים שמנסים להשיג כסף קל משלמים על כך בסופו של דבר מחיר כבד מאוד. לאחרונה, צעיר משיקגו הבין בדרך הקשה שעדיף למצוא עבודה ולהתפרנס ביושר, לאחר שירה לעצמו בטעות באיבר המין במהלך ניסיון שוד. על פי דיווח של חדשות ה"שיקגו סאן טיים", טריון פאונסי, 19, ניסה לשדוד באיומי אקדח שני עובדים בדוכן הנקניקיות "מאקסוול סטריט אקספרס", ודרש מהם את הארנקים שלהם ואת הכסף בקופה.



בעודו מכוון אקדח לעבר העובדים המבוהלים, אחד העובדים, שבדיוק החזיק דלי שמן גדול וכבד, ניסה להושיט את הכסף לפאונסי, אך הדלי נפל ותכולתו נשפכה והכסף הועף מידיו. פאונסי אסף את הכסף שהתפזר וניסה להימלט מהמקום, תוך כדי ניסיון להחזיר את האקדח למקום בתוך חגורתו. לצערו הרב של הגנב הלא מיומן משהו השתבש בתהליך, ובעודו בורח בטעות נפלט לו כדור מהאקדח ופגע לו באיבר המין.



מחלים מפצעיו. טריון פאונסי, צילום מסך
מחלים מפצעיו. טריון פאונסי, צילום מסך



פאונסי הפצוע המשיך בניסיון הבריחה שלו אך לא הספיק להרחיק לכת, בשל פציעתו הכואבת. על פי תיעוד של מצלמות אבטחה באזור, פאונסי הצליח לצלוע לצד השני של הרחוב, עצר לרגע ליד ספסל, המשיך לבית סמוך והתמוטט על המדרגות. הוא הובהל לטיפול נמרץ בבית החולים קרייסט, שם גם נעצר. העבריין נעצר והוזמן לשימוע ראשוני בבית המשפט, באשמת בשני סעיפים של שוד מזוין. אך מאחר שהוא עדיין מאושפז, נגזר עליו לבינתיים מעצר ללא אפשרות שחרור בערבות.



החדשות הטובות, לפחות עבור העובדים המבוהלים, הן שהארנקים הוחזרו אליהם בידי המשטרה על כל תכולתם. כמו כן, העובדה שברשות השוטרים נמצא כלי הנשק ותחתוניו המוכתמים של העבריין הנאלח, תקל על בניית התיק נגדו.



ניסה לשדוד דוכן נקניקיות, וירה לעצמו באיבר המין. צילום מסך
ניסה לשדוד דוכן נקניקיות, וירה לעצמו באיבר המין. צילום מסך