גבר מנברסקה, ארה"ב, נשלח לכלא לארבע שנים, על כך ששלח זונות להתפשט על המרפסת הקדמית של השכנים שלו, בזמן שהוא הסתכל מביתו. דאגלס גולדסברי, 45, נהג לשלם לזונות כ-30 פעמים בשנה, כדי שיתפשטו מול בית שכניו בשעות הלילה המאוחרות. על פי בקשתו, לאחר שהתפשטו, הזונות צלצלו בפעמון הדלת הקדמית כדי לבקש תשלום מהשכנים.



במשך תקופה ארוכה, שכניו של גולדבסרי חיו בפחד, ומעשיו גרמו לבעיות בנישואיהם ולטראומה לילדיהם, שהיו מתעוררים לעיתים קרובות משנתם כשהזונות היו מגיעות. על פי ה"ניו יורק דיילי ניוז", גולדסברי נהג לשלוח את הנשים אל שכניו כדי שיוכל להסתכל עליהן דרך מטבח ביתו ולענג את עצמו. אך להגנתו, טען גולדסברי במהלך דיון בבית המשפט של מחוז דאגלס כי זו לא הייתה הטרדה אלא "הליך סינון של הזונות".


דאגלס גולדסברי. צילום מסך
דאגלס גולדסברי. צילום מסך



למרבה המזל, בית הדין לא קיבל את הטיעון של גולדסברי, וגזר עליו ארבע שנות מאסר, תקופה הזהה לזו בה השליט טרור על שכניו. "זו מזימה מעוותת וחולנית", אמר התובע המחוזי. "הוא הפיק הנאה מלבדוק עד כמה יוכל לשלוט בנשים הללו, עד כמה רחוק יוכל לגרום להן ללכת". למרבה הצער, על פי חוקי המדינה, גזר דינו קוצר בחצי, והוא צפוי לשהות פחות משנתיים בכלא, גם מאחר שכבר הוחזק במאסר 177 ימים. בנוסף לעבירה זו, גולדסברי מואשם בהחזקת חומר פדופילי במחשב שלו. הוא יועמד לדין ואם יורשע יקבל 20 חודשי מאסר נוספים, אותם, יש לקוות, ירצה במלואם בכלא.