אחרי אלכס גלעדי, טומי לפיד, יורם זק, שלמה גרוניך, זאב רווח ועוד מקרים, נחשף היום (שלישי) עוד סיפור של התנהגות בלתי הולמת במקום העבודה, הקשור בהטרדות מיניות. מגישת חדשות, העיתונאית דנה וייס, כתבה היום בטוויטר ציוץ אשר הסעיר את הברנז'ה העיתונאית, ובו באה בטענות חריפות כלפי מגיש הרדיו, גבי גזית, והאשימה אותו בכך שגרם לנשים להתנשק איתו במערכת בה עבד ביומיום.



הכל החל בעקבות הדברים שאמר אמש גבי גזית בתוכניתו ב-103FM כאשר עורכת הדין טלי גוטליב אמרה במהלך דיון בנושא ש"הנזק שאנחנו גורמות לעצמנו הוא בלתי רגיל כאשר אנו מזכירות מקרים של הטרדות מיניות שהתרחשו לפני הרבה מידי שנים. אנחנו עושות לעצמנו נזק והופכות להיות פצצות זמן מתקתקות במקום העבודה, כל כך התקדמנו וכל כך הלכנו אחורה. גם אם אדם יתחיל איתי בבוטות זו לא תהיה הטרדה, אני לא רוצה לסרס את השיח בין המינים בצורה טוטאלית".

גבי גזית התייחס לדבריה ואמר: "אין לי ספק שקרוב היום שמישהי תספר עליי סיפור מלפני 45 שנה. אני מניח שלפני 45 שנה ליטפתי ישבנה של אישה. אני בוחן את סיפורה של אושרת קוטלר אשר בצעירותה פנתה למנכ"ל קשת, אלכס גלעדי, בבקשה לפגישת עבודה והוא הזמין אותה לארוחת ערב. היא הדגישה בפניו שהיא נשואה והוא טען בפניה שהיא לא יודעת כיצד מתקדמים בתעשיית הטלוויזיה, האם מדובר בהטרדה מינית?".

באשר לדברים האלה, שפורסמו אמש במעריב, כתבה היום וייס בחשבון הטוויטר שלה "תחשוב טוב גבי גזית. גם לפני 15 שנה עשית. ויותר. כמו למשל להתעקש לנשק על הפה כשנפגשים ככה סתם במסדרון במערכת. למה. ככה. כי אתה יכול. בשגרהי". גבי גזית צפוי להגיב לפרשה בתוכניתו מחר ב-103FM.