בימינו אנשים יסלחו על הכל - רצח, אונס, גניבה - אך אוי לאדם שיעז לגעת בטמפרטורה של המזגן, אדם כזה משול לאדם מת. לאחרונה גבר ממינוט, צפון דקוטה, תקף את אחי ארוסתו, בגלל שהעז לשנות את הטמפרטורה במזגן. קורנליוס יאנג, 33, מואשם בכך שחבט בפניו של אחיו של ארוסתו ואף איים לדקור אותו עם סכין, לאחר שהאחרון העלה את הטמפרטורה. יאנג נעצר והועמד לדין.



על פי חדשות "מינוט דיילי ניוז", האח של הארוסה עבר להתגורר בקרוון של השניים, להם יש שני ילדים, לפני כחודשיים. במהלך אחד מבקרי שישי, כשכל דיירי הבית ישבו בסלון, האח העלה את הטמפרטורה של המזגן בסלון. האקט הלא פרובוקטיבי הזה העלה את חמתו של יאנג, והוא חבט בפניו של האח והטיח אותו על הקיר. האח לא נותר חייב ותקף אותו חזרה עם צעצוע והשניים המשיכו במריבה. הארוסה, שהחזיקה בידיה את אחד הילדים כמעט הצליחה להפריד ביניהם ודרשה שכל אחד מהם ילך לחדרו.



תמונת המעצר של יאנג. צילום מסך
תמונת המעצר של יאנג. צילום מסך



בשלב זה, בצעד לא כל כך גאוני, האח צעק מחדרו שהוא מתקשר למשטרה. יאנג, שהתעצבן עוד יותר, לקח סכין גדולה מהמטבח ורץ לחדרו של האח. על פי עדותו של האח בבית המשפט, בשלב זה יאנג דחף אותו לתוך ארון הבגדים ולאחר שנחת על גבו, התיישב עליו ואיים לדקור אותו. בעוד האח מנסה להדוף אותו מעליו, הארוסה קפצה על גבו של יאנג ונשכה את אוזנו כדי הסיח את דעתו. בעקבות זאת, יאנג עזב לבסוף את המקום.

במהלך הדיון בבית המשפט המחוזי של מינוט, הארוסה סיפרה שיאנג איים שיהרוג את אחיה, אישום שיאנג הכחיש בכל תוקף. הוא אף טען שכלל לא איים על אחיה עם סכין. בשלב זה של המשפט נגדו, יאנג הואשם בעבירת אלימות במשפחה, וקיבל עונש מאסר על תנאי, שני ימי מאסר בפועל, חובת השתתפות בסדנה לעצבן וקנס של 275 דולר עבור עלויות משפטיות. יתכן שבהמשך יואשם בעבירות נוספות.