למעלה מ-100 נשים שהאשימו את מפיק העל ההוליוודי הארווי וויינשטיין בעבירות מין נכללות ברשימה חדשה שפורסמה ברשת. כמעט כל שחקנית יפהפייה שהופיעה בהוליווד בעשורים האחרונים מופיעה ברשימה, שהורכבה על ידי הנשים עצמן. הסיפורים המטרידים חושפים את דפוס הפעולה החוזר של וויינשטיין, שנפגש עם הנשים בתואנה מקצועית, אך אז הבהיר להן לכאורה כי הוא מעוניין בקיום יחסי מין וכי אם יסרבו לו- תיפגע הקריירה הקולנועית שלהן. בחלק מהמקרים מתוארים תקיפות מיניות ומעשי אונס. 



גווינת' פאלטרו: תקיפה. וויינשטיין הציע לכוכבת ההוליוודית לעשות לו מסאז' בחדר המלון שלו.

קייט בקינסייל: הטרדה. כשהייתה בת 17 בלבד, השחקנית הוזמנה לפגוש את וויינשטיין במלון סבוי. היא הניחה שהפגישה תתקיים באולם ישיבות. בדלפק הקבל אמרו לה לעלות לחדרו. הוא יברך אותה כשהוא לובש חלוק. לאחר שסירבה להצעתו לשתות אלכוהול, היא אמרה לו שיש לה בית ספר בבוקר ואז עזבה את המקום.

גווינת פאלטרו. צילום: רויטרס
גווינת פאלטרו. צילום: רויטרס

 

אשלי ג'אד: תקיפה. השחקנית האמריקאית הוזמנה לחדרו של ווייינשטיין. הוא הופיע בחלוק ושאל אם הוא יכול לתת לה מסאז' או אם היא תרצה לצפות בו מתקלח.
רוז מק'גוון: אונס. וויינשטיין אנס את השחקנית האמריקיאת. היא נאלצה לעבור שלושה ניתוחים בפרק כף היד ובמרפק. אילץ אותה לחתום על הסכם סודיות.

רוז מק'גוון. צילום: רויטרס
רוז מק'גוון. צילום: רויטרס
  
אנג'לינה ג'ולי: הטרדה. וויינשטיין ביצע התקדמויות לא רצויות לעבר הכוכבת ההוליוודית.
התר גרהאם: הטרדה. וויינשטיין רמז שעל השחקנית האמריקאית לקיים איתו יחסי מין על מנת לקבל תפקיד בסרט. היא מעולם לא נשכרה לסרט של ווינשטיין.
לינה הידי: הטרדה. וויינשטיין דיבר אל השחקנית הבריטית, כוכבת "משחקי הכס", באופן בלתי ראוי. הגיב בכעס כשסירבה להתקדמויותיו. הוא ליווה אותה אז ליציאה מהמלון כשהוא אוחז בזרועה בחוזקה.
אנג'לינה ג'ולי. צילום: רויטרס
אנג'לינה ג'ולי. צילום: רויטרס

 
אווה גרין: תקיפה. השחקנית הצרפתייה נאלצה לדחוף את וויינשטיין מעליה פיזית.

קארה דלווין: תקיפה. וויינשטיין עודד את השחקנית והדוגמנית הבריטית לנשק אישה אחרת בחדר המלון שלו, לא נתן לה לעוזב וניסה לנשק אותה על השפתיים. 



קארה דלווין. צילום: גטי אימג'ז
קארה דלווין. צילום: גטי אימג'ז