נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אומר כי סין יכולה לפתור את הבעיה הצפון קוריאנית. הנשיא, הנמצא בביקור בסין, ומארחו, נשיא סין, שי ג'ינפינג, נועדו עם אנשי עסקים מקומיים והתייחס לשכנה מדרום שמאיימת על ארצות הברית בנשק גרעיני. "סין יכולה לפתו את הבעיה הזו בקלות ובמהירות", אמר טראמפ על פיונגיאנג, "אני יודע דבר אחד על הנשיא שלכם, אם הוא יעבוד קשה, זה יקרה".

הנשיא הוסיף כי הזמן הולך ואוזל במהירות: "אנחנו צריכים לפעול מהר ולקוות שסין תפעל מהר יותר ויעילה יותר מכולם". הוא קרא לרוסיה להפעיל לחץ דיפלומטי וכלכלי על קוריאה הצפונית. 
המארח, שי ג'ינפינג, היה פחות תוקפני בנוגע פתרון המשבר, אבל אמר כי שניה המנהיגים הגיעו להבנות בנושאים רבים, וכי "שני הצדדים הסכימו לחזק את התקשורת ושיתוף הפעולה ביניהם בנושא הגרעין בחצי האי הקוריאני". טראמפ השיב כי "כמוך, גם אני מאמין שיש לזה פתרון". 

שלשום אמר טראמפ כי אם יידרש, הוא מוכן להשתמש בכל העוצמה של צבא ארצות הברית כדי לעצור מתקפה צפון קוריאנית. הנשיא סייג את דבריו ואמר כי למרות שהוא מקווה שלא ייאלץ לעשות זאת, הוא מוכן לעשות כל מה שיידרש על מנת "למנוע מהדיקטטור הצפון הקוריאני לאיים על חיים ללא צורך". לדבריו, "אנחנו לא יכולים לאפשר לקים ג'ונג און לאיים על כל מה שבנינו".

לצד הרטוריקה התוקפנית, טראמפ ניסה גם להיות יותר רגוע, וקרא לפיונגיאנג "לעשות את הדבר הנכון", כשאמר: "אני רואה תזוזה", אך סירב להרחיב. "אני מתפללים לאלוהים שלא נצטרך להשתמש בכל היכולות הצבאיות של ארה"ב".