רוב האנשים יעידו כי כסף יכול היה בהחלט לשפר את חייהם ולפתור המון בעיות שהם נתקלים בהן. אך סביר להניח שהרוב הגדול ינסו להשיג כסף בדרכים נורמטיביות, או לכל היותר יבצעו איזה שוד קטן בבנק המקומי. אבל לאחרונה זוג פסיכים נשואים מפלורידה החליטו לנסות משהו קיצוני יותר, הם ירו בעצמם וזייפו פריצה לביתם, במטרה לקבל דמי ביטוח. לאחר שה"עוקץ התגלה, השניים נעצרו באשמת תלונת שווא.



הסיפור החל כאשר לינדסי פלטון, בת 36, ודאג טיקסיירה דיווחו למשטרה ששני גברים פרצו לביתם בדלטונה, לקחו את כל כספם וירו בהם. על פי דיווח של ה"דייטונה ביץ'", שוטרים שהגיעו למקום מצאו את השניים פצועים, והזוג טען שנגנב ממנו 7,000 דולרים מהכספת. "הסיפור שלהם היה ששני גברים פרצו לביתם ואחד מהם ירה בידה של האישה, ואחר ירה ברגלו של הבעל", סיפר סגן השריף המחוזי מייק צ'יטווד. "אבל הצלחנו להוכיח שאף אחד לא פרץ לביתם".



שוטרים שחקרו את זירת ההתרחשות מיד חשדו שמשהו אינו קשורה, כיוון שכל הבית הדיף ריח חריף של אקונומיקה, וכן נמצאו בו שאריות דם יבש. "אם האירוע התרחש ברגע זה והם התקשרו למשטרה מיד לאחריו, למה שיהיה להם דם יבש בבית ולמה שיהיה להם אקונומיקה בכל הבית", שאל צ'יטווד, והוסיף שהשניים נלקחו לטיפול בבית חולים לפני שנעצרו, וסבלו מפציעות לא מסכנות חיים.



לינדסי פלטון ודאג טיקסיירה. צילום מסך
לינדסי פלטון ודאג טיקסיירה. צילום מסך



גם דבריו של אביה של לינדסי, לו יש עבר פלילי של הונאה, עזרו להפליל את השניים, למרות שלא בהכרח התכוון לכך. האב המודאג, כך עולה מדוח האירוע, התקשר למשטרה לברר פרטים נוספים על המקרה, והסביר לשוטרים שלבני הזוג אין כסף. "הוא הצהיר שלאיש מהשניים אין כסף שניתן לשדוד מהם", נכתב בדוח. "הוא אמר שהוא מכיר את בתו ושהיא לא ראתה 7,000 דולר מימיה".



בני הזוג נעצרו באשמת דיווח שווא על פשיעה. כמו כן, דאג מואשם גם בפגיעה בראיות ומתן מידע שגוי לגורמי אכיפת החוק. "הם ירו בעצמם כדי לאסוף דמי ביטוח", הוסיף צ'יטווד. למעשה, השניים כבר הספיקו לשכור שירותים של עורך דין פלילי ועמדו לגשת לבעל הבית שלהם לדרוש כסף. בימים אלו הם מחכים בכיליון עיניים לדיון המקדמי שלהם בבית המשפט.