פעוט כבן שנה נהרג היום (חמישי) בשעות אחר הצהריים לאחר שככל הנראה נדרס בחצר הבית שלו, על ידי סבו, באזור ערערה שבנגב. מקור רפואיים מסרו לאחר המקרה כי בסמוך לשעה 14:30 התקבל דיווח במד"א מרחב נגב על הפעוט שככל הנראה נפגע מרכב והובא למרפאה מקומית. חובשים של מד"א דיווחו כי הפעוט הגיע ללא סימני חיים עם חבלת ראש קשה ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

חובש בכיר במד"א ישראל כץ שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למרפאה חברנו לצוות הרפואי המקומי שהעניק טיפול רפואי וביצע פעולות החייאה בפעוט שהיה מחוסר הכרה. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא רוח חיים וסבל מחבלת ראש קשה ובתוך זמן קצר נקבע מותו".
לפני חודש בלבד נהרג פעוט נוסף מפגיעת רכב בבאקה אל גרבייה. הפעוט נפגע בעת שרכב על אופניים ונפצע תחילה באורח אנוש. הוא נשלח לקבלת טיפול בבית החולים הלל יפה שבחדרה, שם נאלצו לקבוע את מותו.

משנת 2008: 100 ילדים נהרגו מפגיעת רכב

מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים עולה כי משנת 2008 מתו 100 ילדים מדריסה בסביבת הרכב. בשנת 2016 מתו שישה ילדים מדריסה בסביבת רכב. בשנת 2017 מתו תשעה ילדים מדריסה בסביבת רכב.
 
עוד עולה כי קבוצת הגיל הבולטת בסוג זה של תאונה היא מגיל לידה ועד ארבע שנים (87%) וכ-88% מהמקרים אירעו בבית ובחצר הבית. רובם הגדול של הנפגעים שייכים למגזר הערבי (כ-88%), כש- 53% מתוכם שייכים למגזר הבדואי.
 
אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים מסרה בעקבות המקרה: "על מנת להביא לצמצום התופעה, יש להקפיד על הפרדה בין שטח המשחק של הילדים הצעירים, שבשל גובהם, לא יכול הנהג לראותם, לבין החנייה. בנוסף, חשוב להקפיד על סריקת השטח שמסביב לרכב, טרם הנסיעה בו, וזאת על מנת לוודא כי אין ילד המשחק באזור, העלול להיפגע".