העיתונאי גבי גזית הודיע הערב (חמישי) כי הוא יוצא לחופשה מהגשת תוכניתו ב-103FM. מנכ"ל התחנה, אור צלקובניק, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "בהמשך לבירור נרחב שנערך אצלי בעניין עם גבי גזית, הודיע לי השדרן כי הוא מבקש לצאת לחופשה. קיבלתי את בקשתו, ועל כן לא ישוב ביום א' הקרוב אל המיקרופון. כפי שאמרתי הבוקר, רדיו 103 מגנה בכל לשון הטרדות ותקיפות מיניות ורואה במאבק בתופעה חשיבות עליונה".



מוקדם יותר בוקר פורסמו שתי תלונות נוספות נגד גבי גזית. שתי נשים סיפרו ששדרן הרדיו הוותיק נישק אותן בניגוד לרצונן, כפי שסיפרה העיתונאית דנה ויס, שהמשיכה בטענותיה היום. שמרית סקורניק פלג כתבה הבוקר פוסט בפייסבוק בו תיארה כיצד גזית הטריד אותה כשהיתה בת 26 במסדרונות הרדיו האזורי. 

"גבי גזית החצוף, אין לך טיפת בושה. שקרן עלוב. גם אותי נישקת בפה. נשיקה רטובה ומגעילה שתלווה אותי עד סוף חיי. 13 שנים עברו מאז. הייתי בסך הכל ילדונת בת 26 בתחילת הקריירה הפרסומית. אי שם במטבחון הצר של אולפני הרדיו האזורי הדפת אותי אל המקרר בהפתעה... כמה גועל... אינני יכולה אפילו להיזכר בזה. שיתקת אותי. כמה דמעות ועלבון ועוד מקלחת. ועוד מקלחת ועוד אחת שאולי אולי תצליח לשטוף מעלי את הלכלוך שלך. אם רק היית מעז לעשות לי דבר כזה היום... זה היה הסוף שלך".

"אני לא רגיל שדוחים אותי"
עדי (שם בדוי) עלתה לשידור אצל עמית סגל וירון דקל וסיפרה על התקרית שאירעה לה עם גזית: "שכרתי ממנו דירה במשך הרבה שנים. הייתי צריכה להביא לו צ'קים והוא הציע לי לקפוץ אליו לדירה. אמרתי לו 'איזה בית יפה' והוא אמר 'בואי, אני אראה לך. בחדר השינה הוא השכיב אותי על המיטה ונישק אותי".
 
לדברי עדי, היא לא הרגישה שהיה איזשהו חיזור מקדים. "ברגע שאמרתי לא, הוא לא המשיך לכפות עצמו עלי. התגובה שלו כשאמרתי שזה לא מתאים לי היתה ש'אני לא רגיל שדוחים אותי'. אמרתי לו: 'תמיד יש פעם ראשונה'. זה לא חזר על עצמו. זה לא גרע מיחסינו כמשכיר ושוכרת. המשכנו להיות ביחסים טובים". 

כזכור, ויס האשימה את גזית כי נישק אותה כל פעם שנתקלו אחד בשני במסדרונות חברת החדשות של ערוץ 2. הוא הכחיש את הטענה ואמר כל הדברים שכתבה, "לא היו ולא נבראו"