קמפיין #MeToo" ממשיך להכות גלים. אחרי ההאשמות שעלו נגד אנשי תקשורת דוגמת אלכס גלעדי, גבי גזית וחיים יבין, חברת הכנסת נאוה בוקר (ליכוד) סיפרה הערב (שבת) על הטרדה מינית שחוותה בעת שעבדה כאשת תקשורת בעברה. "כשהייתי כתבת בערוץ הראשון בתוכנית 'מבט' מאוד רציתי להתקדם", אמרה בוקר ב'אולפן המטה המרכזי בהנחיית אילה חסון בערוץ 10, "פניתי לעורך של אחת התוכניות, וההצעה שלו הייתה מפורשת וברורה לגמרי".
בוקר הוסיפה ותיארה כי "הוא אמר שאם אני אעלה איתו לדירה וכו', אז אקבל את מה שאני רוצה. העדפתי לוותר על התענוג".
חברת הכנסת המשיכה ואמרה כי חוותה הטרדות בשנים יותר מאוחרות. "גם כשהייתי עורכת עיתון לצערי בעל הבית המשיך והטריד אותי, וכשהחלטתי לבוא ולומר את הדברים ולהעמיד אותו במקום, הודיעו לי שהעיתון עומד להיסגר, אז ויתרתי", סיפרה.

דבריה של בוקר כאמור מגיעים על רקע שלל החשיפות לאחרונה נגד אנשי תקשורת בכירים כזכור, ביום שלישי האחרון כתבה דנה וייס בחשבון הטוויטר שלה ציוץ בו סיפרה על התנהלות פוגענית שאותה ביצעה, לכאורה, גזית בעת עבודתם יחד. "תחשוב טוב גבי גזית. גם לפני 15 שנה עשית. ויותר. כמו למשל להתעקש לנשק על הפה כשנפגשים ככה סתם במסדרון במערכת. למה. ככה. כי אתה יכול. בשגרה"', היא סיפרה.
 
גזית עצמו הכחיש את הדברים ואמר כי "מלכתחילה לא חשבתי שיש צורך בתגובה לנושא, אבל בעקבות אינספור תגובות והודעות שקיבלתי, גם של גברים ונשים, ששלחו לי הודעות תמיכה רבות, וגם הודעות גינוי על השיימינג שנעשה בימים האחרונים, בשבילכם החלטתי להגיב", אמר גזית. "אני אומר רק דבר אחד, כל הדברים שנכתבו ופורסמו על ידי הגברת וייס לא היו ולא נבראו. ועכשיו, במקום לכלות זמן שידור יקר על זה, נחזור ונגן על נשים. במקום רכילות דמיונית, אנחנו נמשיך בעבודה הזאת". בעקבות הדברים נגד גזית, המשטרה פתחה בחקירה בדבר ההאשמות נגדו.

בנוסף לזאת, עיתונאית להיטון, נעמי רון, כתבה אתמול בחשבון הפייסבוק שלה כי העיתונאי חיים יבין "השליך אותה למיטה, ונשכב מעליה". בפוסט היא סיפרה: "מעולם לא עלה על דעתי שיגיע הרגע שבו אחשוב שפרסום הסיפור הזה הוא הדבר הנכון לעשות. אבל הנה, זה קורה. מתי-שהוא לקראת סוף שנות ה-70 פגשתי את חיים יבין מאחורי הקלעים של היכל התרבות, באירוע שאותו הוא עמד להנחות. הגעתי למקום ככתבת 'להיטון עולם הקולנוע'. הצגתי את עצמי ושאלתי אם יסכים לראיון אישי בשבועון. הוא אמר שלא - הוא מתראיין רק בנושאים מקצועיים".

"כעבור כחצי שנה הופתעתי לקבל שיחה טלפונית - 'מדברת מזכירתו של חיים יבין. הוא מסכים להצעתך לראיין אותו'. הזמנתי אותו לדירתי. נהגתי אז לראיין אמנים ואנשי תקשורת בדירתם, או אצלי. לא קרה שום דבר, לא הייתה לי שום סיבה לחשוש ממשהו".  

"אחרי כחצי שעה של שאלות-תשובות הוא אמר: 'השאלות טובות, וזו בוודאי הולכת להיות כתבה טובה, אבל יש דברים אחרים שאנחנו יכולים לעשות'. הוא קם ממקומו, תפס אותי, השליך אותי על המיטה ונשכב מעליי. הייתי צריכה ממש להתאמץ כדי לנער אותו ממני". "אחרי ש-יבין הבין ששום דבר כבר לא יקרה כאן, המשכנו בראיון. לפני שעזב, אמר: 'שתדעי לך שאני יוצא מכאן מתוסכל ומאוכזב'. אני יצאתי נדהמת מהחוצפה ומההתנהגות הגסה של 'מר טלוויזיה'".