ההיגיון הבריא אומר שאם אתם מגיעים כנאשמים לבית משפט, כדאי לא להכניס לשם שום דבר שאינו חוקי, בעיקר לא את מה שגרם לכם לעמוד לדין מלכתחילה. לאחרונה עבריין שהועמד לדין על סחר והחזקת סמים, סיבך עצמו עוד יותר לאחר שהסיר את כובעו בבית המשפט והפיל ממנו שקית קוקאין. 



חואן חוזה וידריו ביבריסקה, 43, עבריין עם סטייל מצויד בכובע, הגיע לדיון בבית המשפט במחוז איגל קולרדו, בשל עבירות סמים חוזרות ונשנות. למרות שהוא נוהג להפר את החוק לעיתים קרובות, חואן לא שכח את הנימוסים שלמד מבית, ובעודו עולה לדוכן הנאשמים, הסיר את כובעו לאות כבוד, והחזיק בו מאחורי גבו עם שתי ידיו כג'נטלמן אמיתי. אך לצערו של העבריין, שכנראה שכח מה יש לו בכובע, בזמן שעשה זאת נפלה ממנו שקית קוקאין על הרצפה, לעיני כל הנוכחים במקום. 



 חואן חוזה וידריו ביבריסקה. צילום מסך
חואן חוזה וידריו ביבריסקה. צילום מסך



על פי דיווח של החדשות המקומיות, שוטרים שנכחו במקום מיד הבחינו בשקית הלא חוקית, אבל לא היו בטוחים למי היא שייכת, שכן קודם לכן עלו לדוכן העדים עבריינים אחרים, במשפט נפרד. כדי שידעו בדיוק את מי להאשים על החזקת החומר הלא חוקי, בדקו השוטרים במצלמות האבטחה של האולם בהילוך אטי, ומיד הבינו למי שייכת השקית. בעודו שוהה במעצר על עבירות קודמות, חואן, ששכח לגמרי מהשקית, הגיע שוב לבית המשפט והופתע לגלות כי הוא הואשם בעבירה נוספת. הוא נשלח לכלא המחוזי בשל מכלול אדיר של עבירות.



בנוסף לחיבתו לחומרים אסורים, התברר גם שהוא שוהה בלתי חוקי ממקסיקו, כך שציפה לו בנוסף מפגש מרגש במיוחד עם פקידי המכס. נקווה שבפעמים הבאות הוא יזכור לא להסיר את הכובע או לכל היותר לא להחביא בו את הסמים שלו, ובמקום זאת לטמון אותם במקום יותר בטוח.