פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (ראשון) כתב אישום חדווה צוקרם בן הרוש, גננת 46 מנהריה, בגין תקיפת קטין או חסר ישע ע"י אחראי הגורמת חבלה של ממש בעקבות תקיםה של ילד בן 6 ששהה אצלה בגן. על פי כתב האישום, בן הרוש דחפה את הילד החוצה מן הגן וצעקה עליו שהיא אינה רוצה אותו בגן, כל זאת בעוד הוא מתחנן בבכי בפני הנאשמת שתאפשר לו לחזור למבנה. הנאשמת סגרה את דלת הגן כשהקטין נמצא מן העבר השני של הדלת בחצר.  

לאחר מכן, כששב הקורבן לגן, שבה הנאשמת ותקפה את הקטין בכך שדחפה  אותו, בעודו בוכה, אל מחוץ למבנה ולעבר המדרגות, כשהיא צועקת עליו שילך מהגן וכי היא אינה רוצה אותו בגן שלה. הקטין הבטיח כי יתנהג יפה, וחרף בכיו, סגרה הנאשמת את דלת הגן כשהקטין נמצאה מעברה השני של הדלת בחצר.
כשכבר הכניסה את הילד חזרה למבנה, כשהיא מושכת בידו, ובעודו בוכה, המשיכה לצעוק עליו בנוכחות יתר ילדי הגן, באומרה "תגיד לכולם מה אתה לא רוצה", ואז שאלה הנאשמת את ילדי הגן "אתם רוצים אותו?" וילדי הגן השיבו בשלילה. הנאשמת המשיכה ושאלה את ילדי הגן "אתם אוהבים אותו?" והילדים השיבו בשלילה, כל זאת בנוכחות הקטין. 

בשלב זה, שוב תקפה הנאשמת את הקטין בכך כשמשכה בידו ודחפה אותו אל מחוץ למבנה, כשהיא מטיחה בו שילדי הגן לא רוצים אותו, ושבה ושאלה את הילדים כשהיא עומדת בפתח הדלת האם הם רוצים אותו. משנענתה בשלילה, סגרה את הדלת כשהקטין נמצאה מעברה השני של הדלת, בחצר, ולאחר רגעים ספורים נכנס הקטין בחזרה אל המבנה. 
במהלך אחת הפעמים בהם הוציאה את הילד מחוץ למבנה, כשהוא אוחז בדלת מצידה החיצוני ומנסה לחזור אל המבנה, פגעה הדלת בפניו של הקטין, והוא נחבל באזור עין ימין. כתוצאה ממעשיה של הנאשמת נגרם לקטין סימן כחול באזור עין ימין.