ארבעה מפכ"לים לשעבר - משה קראדי, דודי כהן, רפי פלד ושלמה אהרונישקי, התייצבו היום (ראשון) בלשכתו של מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך כדי להביע את תמיכתם המלאה בו ובשוטרים. הארבעה, חברי ארגון הגמלאים, חתמו על גילוי דעת ושוחחו עם המפכ"ל על מה שכונה כמסע רדיפה כביכול נגדו. המפכ"לים לשעבר הבהירו לו פעם נוספת כי ההשתלחות בו הינה השתלחות בשלטון החוק.
 
במהלך השיחה הציעו המפכ"לים לשעבר לאלשיך לבחון אפשרות לפתוח בחקירה כנגד יו"ר ועדת הכנסת דודי אמסלם בגין סחיטה באיומים, כל זאת באשר לניסיונות שלו להעביר חוקים שיש בהם כדי לחבל בעבודת המשטרה.
 
עוד הציעו לו לבחון אפשרות לסכם מהר ככל שניתן את תיקי החקירה בפרשות 1000 ו-2000, עוד בטרם יעבור חוק ההמלצות בכנסת. בתוך כך, נציין כי בשיחות שהתקיימו במהלך סוף השבוע האחרון לאחר חקירתו של ראש הממשלה עלה כי תיקי החקירה ידרשו מראש הממשלה לקבוע לפחות שלוש או ארבע מועדים נוספים לחקירות, כאשר הראשון ביניהם אמור להתקיים כבר בזמן הקרוב.
 

גורמים במערכת האכיפה המעורים בפרטי החקירה הבהירו כי בחקירה האחרונה של ראש הממשלה לא הספיקו החוקרים לעבור על כלל הנושאים שהועמדו על הפרק ולכן ממילא היה ידוע כי הם יידרשו לפגישות נוספות. אלא שבמהלך החקירה הוברר יותר ויותר כי נתניהו מגיע לחקירות שלו מוכן ודרוך, זאת אחרי שחומרי החקירה לכאורה מוכרים לו באופן ניכר לאחר שלדבריו קרא אודותם בתקשורת.
 
ראש הממשלה סיפק הסברים על הנושאים שבהם נשאל ועתה במשטרה בודקים את גרסתו ובמקביל ממשיכים בחקירה לגבי הנושאים האחרים שעלו במסגרת החקירה. "יש תשתית חזקה אבל צריך להבין שעדיין יש זכות לראש הממשלה לספק הסברים ועל המשטרה והפרקליטות לבחון את ההסברים כך שמוקדם לקבוע מסקנות בפרשות הללו", נמסר למעריב.

ח"כ אמסלם הגיב לידיעה וצייץ בטוויטר: "הידיעה המרעישה של נוסבאום מזכירה לי את המשטר בארגנטינה בשנות ה- 70".