קשר משפחתי, כך מסתבר, הוא מתכון מעולה לרייטינג. אחרי שלל ידיעות בעיתונות ופרומואים מפומפמים של "קשת" עלתה בתה המאומצת של קרן פלס על במת הריאליטי של הזכיינית וסחפה את הצופים. כצפוי, ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש "הכוכב הבא לאירוויזיון" של הזכיינית קשת עם 21.5 אחוזים מהצופים שחיכו לאודישן הגדול. מולה "מהפכה במטבח" ו"נבסו" של רשת גרפו 13.4, ו-11.2 אחוזי צפייה בלבד, בהתאמה. נראה כי ההכנות, והסיפור המשפחתי הלא שגרתי בהחלט עשו את שלהם, וסיפקו לזכיינית את מבוקשה.



פנים אמיתיות עם אמנון לוי של ערוץ 10, לעומת זאת, קיבלה 5.7 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "המרדף" שהביאה 5.2 אחוזים, נתון מרשים מאוד עבור התאגיד.



החדשות
החדשות



הערב של גיא פינס יותר טוב



ברצועת החדשות, "חדשות ערוץ 2" הוותיקות, בפורמט המחודש שלהן "החדשות" המשודר בשתי הזכייניות במקביל קיבלו 15.9 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.3 ב"רשת 13", חדשות ערוץ 10 גרפו 9.5 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי בהגשת גאולה אבן-סער קיבלה 4.1 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שזכתה ל-11 אחוזים, ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 12.2 אחוזים , בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" נאלצה להסתפק ב-5.7 אחוזים. בערוץ עשר, "הכל כלול" זכתה ל-4.6 אחוזים, ו"חדר מצב" הביאה 5.1 אחוזים.