אירועי ההטרדה המינית בהוליווד ממשיכים להיחשף: אחרי יותר מ-100 נשים שהאשימו את הארווי ויינשטיין בהטרדה, ושחקן שהאשים את קווין ספייסי שהטריד אותו מינית כשהיה בן 14, חשד מזעזע אף יותר מתפרסם כעת בתקשורת. השחקן טום סייזמור מואשם בכך שנגע באיבר מינה של ילדה בת 11 על סט של סרט לפני 14 שנים. האירוע, לכאורה, גרם להדחתו מההפקה.



הידיעה שהתפרסמה היום (שלישי) במגזין ה"הוליווד ריפורטר", טוענת כי לפחות 12 אנשים שעבדו על הסט של הסרט "Born Killers" שיצא בשנת 2003, מאשרים את הפרטים. על פי הדיווחים, הכוכב פוטר לאחר ששחקנית בת 11 סיפרה כי היא חשה שהוא נוגע באיבר מינה במהלך צילום שבו הייתה צריכה לשבת על ברכיו. 





השחקנית סיפרה על האירוע להוריה, שדיווחו להפקה, וסייזמור הודח מהצילומים, כאשר בנוסף המפיקים המליצו להוריה לגשת למשטרה. עם זאת, הצילומים מהסט, לא סיפקו כל הוכחה למגע לא הולם בין סייזמור לילדה. 


אחרי שהגיעו למשטרה, החליטו הוריה לא להגיש תלונה רשמית. גורמים בתעשייה טוענים כי הסיבה לאי הגשת התלונה נבעה מהרצון לשמר על על הקריירה של הבת, ולמנוע ממנה את הנזק הנפשי שנובע מהליך משפטי ארוך ומסורבל. נציגיו של סייזמור מסרו כי אין לו תגובה לפרסומים.