המעריצים האדוקים של קניה ווסט שהחליטו לקחת את היריבות בין מושא הערצתם לבין יריבתו המרה טיילור סוויפט – צעד אחד קדימה. בסוף השבוע האחרון שחררה סוויפט את אלבומה החדש "Reputation", שהשיר המדובר ביותר מתוכו "look what you made me do" על פי הטענות עוסק בווסט. תאריך יציאת האלבום יצא – ככל הנראה לגמרי במקרה, ביום השנה העשירי למותה של דונדה, אימו של קניה ווסט שהלכה לעולמה ב-10 בנובמבר 2007, לאחר סיבוכים של ניתוח קוסמטי שעברה.



סוויפט כמובן הכחישה כי יש קשר בין התאריכים, אך מעריציו של ווסט לא השתכנעו והכריזו על היום כיום ‘Hey Mama’ – על שם שירו של ווסט שהוקדש לאימו ויצא ב-2005.





אז איך בדיוק ציינו המעריצים את היום הזה? הם ניגנו את השיר דרך אפליקציות להזרמת מוזיקה 700 אלף פעם, בפרק זמן של 24 שעות, ובכך העלו את מספר ההאזנות לשיר. מטרת המהלך הייתה לעורר מחאה, ברמה התקשורתית לפחות – זה בהחלט עבד.