עוז מיכאל נחשד כי ביצע עבירות אלימות קשה כלפי בת זוגו, אך טוען את ההפך - זוגתו היא זו שגרמה לו לבצע עמה יחסי מין בכפייה ואף איימה על חייו ועל חיי משפחתו. בשיחה שקיים היום (חמישי) עם ברהנו טגניה וגלעד שלמור ב-103FM, התייחס מיכאל להאשמות נגדו והצהיר: "עליתי לשידור כדי לספר את האמת האחת שלי".



לדבריו, מערכת היחסים הזוגית שניהלו השניים "לא בריאה" והתנהלה "בכפייה".הוא סיפר כי "הבחורה החלה עמי קשר באופן מאד לא יציב ולאחר שהחלטנו להיפרד הבחורה החלה לפגוע בעצמה. היא החלה לבצע בעצמה חתכים ראשונים, אני לא התייחסתי לזה עד אשר שפגעה בעצמה מול עיני. באותה עת פניתי למשטרה ולמד"א במטרה לסייע לה, הם ראו את הבעיה עמה ופינו אותה מהבית".



"ישנה הקלטה עם איומים שלי שבאמת נשמעים נורא, אבל לא שאלו אותי למה אמרתי את הדברים שאמרתי. מה שלא יודעים זה שההקלטה במלואה מתחילה באיומים מצידה כי היא תרצח את אימי. אמא שלי הייתה הראשונה לזהות את הבעיות בקשר שלנו וביקשה לסיים אותו. היא ראתה את ההתנהלות של האישה וביקשה לשים סוף לקשר".



הרמת עליה יד?
"כמובן, אבל גם היא הרימה עליי יד. היא גרמה לי לשכב איתה בכפייה כדי להביא לה ילדים. אני היום בן 21 והסיפור הזה מלווה אותי כבר שנה ולא הייתה עבירה נוספת. זה קרה בדיוק כשהיא הוציאה כנגדי קו הגנה, היא טענה שאם אחתוך עמה את הקשר היא תמרר את חיי. אמא שלי הכילה אותה ונתנה לה להיכנס אליה הביתה אך היא לעומת זאת רק דרכה עליה. כשאומרים לאדם בגיל 21 שירצחו את אמא שלו אם לא יתחתן אז הוא נבהל.

אתה מתחרט על מעשייך?
"אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל ולגרום לבחורה להתרחק ממני בצורה הגיונית אחרת, הייתי מעדיף לעשות זאת".

פרקליטו עוז מיכאל, עורך הדין רועי שרמן, הוסיף: "בית המשפט סבר שיש לשחרר את מרשי, לא היה עוד טעם בחקירה כי הוא שיתף פעולה. מדובר בעבירות שהתרחשו לפני זמן מה. אותה בחורה האשימה אותנו, צוות בית המשפט, כי אני והשופטת קיבלנו שוחד במטרה לשחרר את מרשי.

האם התיק צפוי להתקדם?
"עדיין לא הגישו אותו אך הבנתי מהמשטרה שהתיק נמצא במחלקת התביעות וכנראה שיוגש בהמשך".