טעות מביכה או ציוץ מכוון? הפנטגון אישר הלילה (שישי) כי חשבון הטוויטר הרשמי צייץ מחדש פרסום הקורא לנשיא ארצות הברית להתפטר. הציוץ מעורר המחלוקת נכתב על ידי משתמש בשם ProudResister, שכתב: "הפתרון פשוט. רוי מור: תפרוש מהמירוץ. אל פראנקו: תתפטר מהקונגרס. דונלד טראמפ: תתפטר מהנשיאות. המפלגה הרפובליקנית: תפסיקו להפוך את ההטרדות המיניות לנושא מפלגתי. זה פשע, כמו הצביעות שלכם". 



לחשבון הטוויטר של משרד ההגנה האמריקאי יש למעלה מ-5.2 מיליון עוקבים. דובר הפנטגון אמר בהצהרה כי "אדם בעל הרשאה לתפעול חשבון הטוויטר הרשמי של המשרד זיהה את הטעות ומחק את הדבר במיידית. התוכן לא זוכה לתמיכה של המשרד". בחשבונות טוויטר רבים נכתב כי ציוץ מחדש לא בהכרח מהווה תמיכה בתוכן, אבל בחשבון של משרד ההגנה האמריקאי הדבר לא כתוב. 



הציוץ ששותף על ידי הפנטגון



הנשיא ידוע בשל שימושו הרב בטוויטר לאורך מסע הבחירות, ובמהלך השנה שבה הוא משמש כנשיא. לפני כשבועיים, חשבון הטוויטר של טראמפ נפל למשך 11 דקות. חברת המדיה החברתית מסרה כי החשבון הושבת "שלא במכוון" בשל טעות אנוש של אחד העובדים. "מוקדם יותר היום החשבון של דונלד טראמפ הושבת שלא במכוון בשל טעות אנוש של עובד טוויטר", נאמר בהודעת החברה. "אנחנו ממשיכים לחקור ונוקטים בצעדים על מנת למוע את הישנות המקרה". על פי דיווח ברשת ABC, השבתת החשבון ארעה ביומו האחרון בתפקיד של אותו עובד.



נציג של טוויטר סרב למסור עוד פרטים. הבית הלבן לא היה זמין להגיב לבקשה לתגובה. טראמפ עשה שימוש נרחב בהודעות בטוויטר על מנת לבקר את יריביו ולקדם את מדיניותו במהלך מערכת הבחירות לנשיאות ב-2016. יש לו 41.7 מיליון עוקבים ברשת החברתית.