העיתונאית הדס שטייף טענה הבוקר (שבת), במהלך אירוע שבתרבות בנס ציונה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. "הטריד אותי מינית באולפן הערוץ הראשון, הצמיד אותי לקיר ולחש לי באוזן עם הלשון הדוחה שלו. הדפתי אותו מיד", סיפרה.



היא התייחסה לפרסום וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "הכל אמת. סיפרתי בזמן אמיתי להמון אנשים. נגעלתי. לא שכחתי. ולכן מאמינה לכל הנשים שמעיזות לצאת גם אחרי 30 שנה ולדבר. אנחנו באמצע המהפכה. למען הילדות הילדים הנכדות הנכדים של כולנו. זאת האחריות שלנו.  לא נפחד לא נסתתר גם במחיר תקיפות אישיות . זה המחיר שאני מוכנה לשלם בשביל הדור החדש".

שטייף הוסיפה לאחר הדיווח כי אחותה מנעה ממנה להגיש תלונה אז, וגם היום היא פחות שמחה לספר עם זה, אבל הרגישה שהיא לא יכולה לחיות עם הדבר הזה. אחותה והסביבה שלה היו בהלם מהאירוע, היא הרגישה נבוכה ומושפלת. מספר שעות אחרי אירוע שבת התרבות, צייצה שטייף ואמרה כי פנו אליה נשים נוספות שטענו לאירועים דומים מול ראש הממשלה לשעבר, בהם מי שהזדהתה במערכת הבחירות עם אביו, וטענה כי אולמרט נהג לצבוט נשים בפטמותיהן.

מטעמו של אולמרט נמסר בתגובה: "לא היו דברים מעולם".




"נתן זהבי התנפל על נערה ונתן לה נשיקה צרפתית בכוח"

לאורך השנים, העיתונאית פרסמה מקרים רבים של הטרדות מיניות ואונס, חלקם קשורים לאנשים מוכרים. האחרון שבהם הוא פרסום מספר עדויות נגד העיתונאי נתן זהבי. בתחילת השבוע, היא הביאה עדות של אישה שטוענת שהדברים קרו לפני 15 שנה. שטייף גוללה את האירוע, על פי העדות שקיבלה וטענה כי הנערה, באותה התקופה, יצאה לפאב 'סטפן בראון' באחד הערבים, ואז הגיע נתן זהבי ביחד עם חבר שלו. הוא החמיא לה על איך שהיא נראתה, והתפעל מהיופי שלה. היא ישבה ביחד עם חברותיה על הבר, ואז הוא פשוט התנפל עליה בנשיקה צרפתית, בכוח. 

לאחר מכן, כשקולה מעוות, סיפרה המתלוננת בקצרה: "הוא פשוט התנפל עלי, נישק אותי בכוח, הכניס את הלשון שלו לתוך הפה שלי, לא התנגדתי לזה, הרגשתי כאילו הוא השתלט עלי.