"אני סולחת למשה קצב", כך הצהירה היום (שבת) במפתיע אודליה כרמון, שכונתה בפרשת קצב "א. ממשרד התחבורה", במהלך ראיון בשבתרבות בבאר שבע. כרמון התלוננה בעבר על כך שהוטרדה והותקפה מינית פעמיים על ידי הנשיא לשעבר משה קצב. פעם בקיץ 1991 עוד בהיותו במשרד התחבורה. על פי עדותה הוא חשף עצמו בפניה וכעבור כמה חודשים תקף אותה מינית במלון ענבל בירושלים.


כרמון, שבעבר כיהנה גם כמנהלת קשרי החוץ של נתניהו, שנחשפה בשמה המלא רק שנים לאחר הפרשה, נשאלה היום על ידי המראיין רועי כץ, האם סלחה לקצב והאם קורבן של עבירת מין יכולה לשים את הדברים מאחוריה ולומר סלחתי. "סלחתי, סלחתי, כן, אני סלחתי”, השיבה כרמון. "זה לא חי בי. הרגשתי שהצדק בא על כנו. סלחתי לגמרי. מה שהיה חשוב לי ואוי ואבוי אם זה לא היה קורה, זו הכרעת הדין שמדובר באנס, שקרן פתולוגי וסדרתי. לא עניין אותי כמה שנים קצב ייכנס לכלא, עניין אותי הצדק”. 



כרמון סיפרה כי קצב מעולם לא שלח לה מסרים, גם לא אחרי שהורשע ואחרי העונש שריצה בכלא וגם לא ביקש סליחה. "אני לא חיה את זה. הוא מעולם לא שלח לי מסרים. אני לא זקוקה לסליחתו כי מדובר באדם שחי בהכחשה מוחלטת ולא מוכן לקחת אחריות על מעשיו, אך מאחר ושילם חובו לחברה דייני”, הדגישה.

כשנשאלה על יחסה לגילה קצב, רעייתו של הנשיא לשעבר, אמרה: “אני אף פעם לא שופטת את האישה, כשיש לך משפחה וחמישה ילדים ונכדים”.
כרמון נשאלה על עמדתה כלפי קמפיין METOO שבו נשים חושפות פרשיות מן העבר של הטרדות מיניות. "אני לא שלמה ולא אוהבת את הקמפיין הזה כי יש לי תחושה שבעצם הכאוס והבלגאן הזה יצר מצב של רולטה רוסית. אתה יכול להיפגע, הוא יכול להיפגע. אין פה משפט והליך לתקין שצריך להתקיים. בעצם אף אחד לא יודע אם אתה איש ציבור או איש תקשורת ידוע, אתה יכול לקום ממחר בבוקר ויורים בך בכיכר העיר ואין לך מה לעשות".

לדבריה, "יש גם תחושה שהשטף הזה יצר מיאוס וזילות בציבור, אבל מצד שני כשהדבר לא מטופל נכון יש הליך מטורף שיצר את הצונאמי הזה שלי אישית קשה אתו, אבל הרבה נשים מברכות על זה. אני משערת שבאיזה מקום זה יתאזן אבל כל עוד זה לא יטופל מערכתית יהיה עוד גל צונאמי”.

"יותר מחברים בעלי הון, יש סביב נתניהו שקרנים, מלחכי פנכה וחנפנים"

כרמון, שעבדה בעבר במחיצתו של נתניהו, נשאלה על פרשת המתנות. לדבריה "נתניהו אוהב את החיים הטובים. כל מי שמסתכל רואה. יותר משיש חברים בעלי הון יש פה חבורה של שקרנים, חנפנים ומלחכי פנכה שמקיפים אותו ובראש וראשונה השרים בממשלה שהיו פעם עובדי לשכתו נפתלי בנט היה ראש הלשכה. שקד הייתה מנהלת הלשכה שלו, ליברמן היה עוזר שלו. יש לך פה את כחלון שמכיר אותו. כל מי שנמצא שם יודע וער ומכיר את ההתנהלות הזאת ומתכופפים בפני הכוח”.

לשאלה על מידת ההשפעה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, על לשכת ראש הממשלה אמרה כרמון: "רעיית ראש הממשלה דומיננטית באופן מוחלט. כל סדר היום עובר מידי יום לרשותה. אם מישהו לא מוצא חן בעיניה הוא יורד מסדר היום. לא היה מינוי שלא עבר דרכה". כשנשאלה איך אם כן מקבלים מינוי מראש הממשלה אמרה: "נחמדים אליה, משתחווים מתכופפים ומקבלים תפקיד. תתרפס ותקבל תפקיד”.

"סרנה דיבר אמת, מאבטחי השב"כ מנועים מלדבר"

עוד אמרה, כי היא נותנת אמון מלא בעדותה של שירה רבן, עובדת מעון ראש הממשלה שהגישה תלונה נגד שרה נתניהו וכמו כן טענה כי העיתונאי יגאל סרנה דיבר אמת בדברים שפרסם על ראש הממשלה. "לו מאבטחי השב"כ היו מספרים מה שהם יודעים יגאל סרנה, הוא היה זוכה במשפטו. וודאי שהוא דיבר אמת. מאבטחי השב"כ מנועים מלדבר בכל מצב ועניין”. לדבריה, היא לא שמעה את הדברים ממקור ראשון אלא מכמה גורמים שהיא סומכת לחלוטין על דבריהם.