כולנו מכירים את הסיטואציה הזו - אנו מבטיחים לעצמנו שנזכור איפה חנינו, אבל בדרך חזרה אל הרכב אנו מוצאים עצמנו מחפשים אותו בכל העיר, וכבר זוממים לקחת רכב של מישהו אחר, כשלפתע אנו מוצאים אותו. אבל בעוד כל הסיוט הזה עלול לקחת גג שעה, גבר מפוזר אחד מגרמניה ששכח איפה חנה, חיפש אחר מכוניתו במשך שני עשורים.

הגבר, כיום כבר בן 76, שכנראה מהבושה רצה להישאר אנונימי, דיווח על הרכב כגנוב ב-1997. הוא לחלוטין לא ציפה לשיחה המפתיעה שקיבל מהרשויות, שסיפרו לו כי מצאו את רכבו בחניון ישן, בדיוק איפה ששכח שחנה. הרכב היה עלול להישאר במקומו שני עשורים נוספים, ואותר רק מאחר שחנה בבניין תעשייתי ישן שיועד להריסה. 


הרשויות, שהבחינו שבמקום חונה רכב אחד בודד, חיפשו את בעליו והגיעו אל הגבר המפוזר. אבל לצערו של הגבר, על פי חדשות Augsberger Allgemein, הוא התאחד מחדש עם מכוניתו בפעם האחרונה, לפני שנלקחה למגרש גרוטאות. הרשויות בפרנקפורט מסרו ש"לא ניתן לנסוע יותר במכונית", וששני עשורים בחניון הרסו אותה לחלוטין.
 
התאחד מחדש עם הרכב שאיבד לפני 20 שנים. צילום: אינגאימג
התאחד מחדש עם הרכב שאיבד לפני 20 שנים. צילום: אינגאימג


זו לא הפעם הראשונה ובהחלט לא האחרונה שמישהו שכח איפה חנה. לפני מספר שנים, גם גבר ממינכן שכח איפה חנה, לאחר שלילה רווי אלכוהול מחק את זיכרונו. הגבר דיווח על כך למשטרה, ולאחר שנתיים המכונית נמצאה במרחק של ארבעה קילומטרים מהמקום בו השיכור חשב שהחנה אותו. מה שמפתיע עוד יותר הוא, שהכסף הרב שנמצא במכונית, כ-40,000 יורו, לצד ציוד יקר בסך 50,000 יורו נותרו במקום ואיש לא גנב אותם.