בעבר זה היה מוקצה, אבל נדמה שהיום זה עניין שבשגרה. אנשים עם פטישים והעדפות מיניות תמוהות ולא שגרתיות עושים הרבה דברים שנראים תמוהים, אך גורמים להם עונג לאין שיעור. אנחנו בעד, כמובן, אם אותה העדפה לא פוגעת באחרים או בעצמם. למשל, אם עולה בכם חשק לדחוף לעצמם משהו שלא אמור להידחף עמוק אל איבר המין - בשום פנים אל תעשו זאת ולכו לטיפול פסיכולוגי בדחיפות. אחרת, תמצאו עצמם בסיטואציה מביכה, כואבת ומסוכנת, כפי שקרה לגבר אחד מסין.

הגבר, בן 31, שמרוב בושה ביקש לשמור על אנונימיות, החדיר מנעול קטנטן כל כך עמוק לתוך איבר מינו עד שהגיע אל שלפוחית השתן ונתקע שם. למרות המבוכה הרבה, הוא נאלץ לקרוא לעזרה והובהל לבית החולים בעיר פוז'ו, במזרח סין. כדי למנוע כמה שיותר נזק, רופאים ביצעו מספר בדיקות וצילומי רנטגן, לפני שהחליטו כיצד יטפלו בו.

לבסוף, כך דווח בכלי התקשורת המקומיים בסין, הוחלט שאין מנוס מלנתח את האיש האומלל. כשהוא תחת הרדמה מלאה כמובן, הרופאים פתחו את שלפוחית השתן שלו ושלפו ממנה את המנעול המיניאטורי. אבל, למרות הזהירות הרבה בה נקטו, בשל הנסיבות, עדיין יתכן שהאיש שהגבר יסבול מנזק בלתי הפיך. הוא מחלים בימים אלו בבית החולים. 
 

דחף לעצמו מנעול לאיבר המין והובהל לבית החולים. צילום מסך
דחף לעצמו מנעול לאיבר המין והובהל לבית החולים. צילום מסך



לדבריו של האיש, הוא עשה זאת למען הנאה מינית. למרבה המבוכה, בני משפחתו ליוו אותו לבית החולים לאחר שגילו מה קרה. אבל זו לא הפעם הראשונה ולמרבה הצער גם לא תהיה האחרונה שאנשים התעקשו לדחוף שם למטה חפץ חשוד. לפני מספר חודשים, גבר בן 35 החדיר לאיבר מינו 15 מחטים חלודות. לטענתו, גם הוא עשה זאת כי זה גרם לו הנאה מינית. הוא התבייש ללכת לבית החולים, אך מאחר שמשפחתו הכריחה אותו וכיוון שלא רצה למות, קיבל את הטיפול הרפואי לו היה זקוק. 


המנעול הקטן נתקע בשלפוחית השתן שלו. צילום מסך
המנעול הקטן נתקע בשלפוחית השתן שלו. צילום מסך



למרבה הצער, לא דווח שאיש מהשניים נלקח לטיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי. נוכל רק לקוות שלא יעשו זאת שוב, והסיפור הזה ימנע מאחרים לעשות משהו דומה.