דיבורים על יוקר המחיה לחוד, ומציאות לחוד. יותר מ־85 אלף ישראלים יצאו בשנה האחרונה להפלגות נופש. כך חשף אתמול ניק ווילקינסון, סגן נשיא חברת הקרוזים NCL והאחראי על פעילות הקבוצה בישראל. ווילקינסון, שדיבר במפגש עיתונאים לרגל השקת פעילות החברה לשנת 2018, הוסיף שהוא צופה שבשנה הקרובה יצמח שוק הפלגות הנופש בישראל בכ־20%, ומספר הנוסעים יעבור את רף ה־100 אלף.



החברה חשפה אתמול את תוכנית העבודה לשנה הקרובה הכוללת אפשרות לחופשה בהתאמה אישית. כל אורח מחליט בעצמו מתי ואיפה לאכול מבין מגוון המסעדות הפועלות 24 שעות ביממה.



NCL הכריזה על מבצע בלעדי לקהל הישראלי הכולל חופשת שיט בחצי מחיר לכל אורח שני. ההטבה חלה על הפלגות לאלסקה, לים הבלטי, לאיים הקנריים, לקריביים ולמזרח הים התיכון. עוד מדובר על שירות בר פתוח, חיבור אינטרנט אלחוטי בפס רחב בחינם, חבילת מסעדות, הנחה משמעותית ברכישת סיורי חופים ושובר של 200 דולר לשופינג.



ווילקינסון ציין כי בשל החשיבות הרבה של קהל שומרי המסורת, החברה מציעה בכל אחת מאוניותיה, מבחר של ארוחות גורמה כשרות, יינות כשרים, והיא מקצה מקום מיוחד להתכנסות ולתפילות. "ישראל היא שוק חשוב מאוד עבורנו. משנה לשנה אנו עדים לתיאבון גובר להפלגות נופש בקרב תיירים ישראלים, במיוחד בעונות החגים" הוסיף.