מורה מחליפה בבית ספר תיכון באוהיו מואשמת בתקיפה מינית של שניים מתלמידיה, לאחר שנחשף כי קיימה איתם יחסי מין. מדליין מארקס, 23, נעצרה בתחילת החודש בזכות תלונה של תלמיד ערני לצוות בית הספר בו לימדה, תיכון פיירמונט, קטרינג. חוקרים שהגיעו לבית הספר הצליחו לאסוף די ויותר ראיות עוד באותו היום, ועצרו את מארקס בשטח בית הספר. בימים אלו, מתקיים הליך משפטי נגדה, ובשבוע שעבר כבר הופיעה בשימוע הראשון.



במהלך הדיון המקדמי נגדה, בבית המשפט של מחוז מונטגומרי, מארקס הואשמה בשני סעיפים של תקיפה מינית. היא הודתה שקיימה יחסי מין עם אחד מתלמידיה, וביצעה מין אורלי בתלמיד אחר, שניהם בגילאי 16-17. לאחד מהם אף שלחה תמונות עירום שלה. "למורים יש אחריות לחנך ילדים בעודם הופכים למבוגרים צעירים", אמר התובע המחוזי של מונטגומרי, מאט האק ג'וניור . "הנאשמת ניצלה את מעמדה והחלה במערכת יחסים מינית עם תלמידים קטינים". 


 


מארקס בבית המשפט. צילום מסך
מארקס בבית המשפט. צילום מסך

על פי ה"דייליטון דיילי ניוז" , שני התלמידים המעורבים הם בני 16-17, שניהם מכיתה י"א. במהלך חקירתם, אחד אמר לחוקרים שמרקס ביצעה בו מין אורלי בחודש יולי האחרון, במגרש החניה של בית הספר , ותלמיד אחר מאותה שכבה אמר שקיים איתה יחסי מין במגרש חניה של בית מגורים. מארקס הודתה בכל מעשיה, וכן בשליחת תמונות עירום לאחד מהם, דרך סנאפצ'ט ואינסטגרם.

מארקס. צילום מסך
מארקס. צילום מסך



למרבה האבסורד, מארקס שסיימה את לימודיה באוניברסיטת דייטון לפני שנה, נשרה מקורס אתיקה מינית. על פי הרישיון שהוענק לה היא רשאית ללמד תלמידים בכל הגילאים, ובכתב הגשת המועמדות לבית הספר סיפרה כי היא "חשה חשובה לילדים ולחינוך שלהם". בימים אלו היא ממתינה לדיון הבא שלה במאסר, ותוכל להשתחרר בערבות רק בתנאי שתתגורר עם אביה כל עוד המשפט תלוי ועומד.