גבר מהודו רצח את אשתו, לאחר שזו העזה לסרב לקיים איתו יחסי מין. לאחר שנעצר, סנג'ו קומאר, בן 35 מהאריאנה, התוודה מיד על מעשיו לשוטרים, וסיפר כי חנק למוות את אשתו סומאן. על פי דיווח של  Times of India, סומאן סרבה לקיים אתו יחסי מין במשך תקופה, בגלל שקומאר אובחן בקדחת הדאנגי. מדובר מחלה נגיפית שמועברת באמצעות יתושים. השניים היו נשואים מעל עשר שנים ויש להם שני ילדים.



בפעם האחרונה שסומאן סרבה לסקס איתו, קומאר התעצבן וניסה לכפות את עצמו עליה. "לאחר שנזפה בו על שעשה זאת, הוא איבד את קור רוחו וחנק אותה, מה שהוביל למותה", סיפר  ראמש ג'אגלן מהמשטרה המקומית. יחד עם סנג'ו נעצרו גם שישה מבני משפחתו, אם כי בשלב זה מעורבותם ברצח לא ידועה. בימים אלו, החקירה נגד סנג'ו ומשפחתו בעיצומה, וטרם ידוע האם יינקטו כנגדם הליכים משפטיים.



הבעל הודה מיד במעשיו בפנים השוטרים. צילום: אינגאימג
הבעל הודה מיד במעשיו בפנים השוטרים. צילום: אינגאימג



אלימות במשפחה היא אחת הפשיעות הנפוצות ביותר בהודו. שם, בממוצע, מקבלים במשטרה דיווח על אלימות במשפחה כל חמש דקות. אבל פעילי זכויות למען נשים במדינה הענקית טוענים שהמספרים האמיתיים גבוהים הרבה יותר. במהלך השנים חוקקו חוקים שנועדו להגן על הנשים במדינה, אך אלו נכשלו. נכון להיום, אישה בהודו עדיין נחשבת נחותה מהגבר ברוב המקרים, ואלימות במשפחה בדרך כלל לא מוגדרת כפלילית, ולכן לא מטופלת כראוי.