אם אתם רוצים לגרום למישהו לצאת מכליו, כל שעליכם לעשות הוא לקחת לו את האוכל. אנשים יישארו אדישים לאונס, רצח וגניבה, אבל תנו ביס מהאוכל בצלחת שלהם ותראו אותם משתוללים. לאחרונה, צעיר ממלבורן, פלורידה, אף נעצר כי איבד את זה לאחר שחברו נגס לו בפיצה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, הצעיר, דרו קמינסקי בן ה-25, תקף את חברו עם מחבט גולף וסכין לאחר שהאחרון העז לאכול את משולש הפיצה אותו ציפה במשך כל היום לאכול.



על פי חדשות Palmbeachpost, קווינסקי והחבר עישנו באותו היום מריחואנה סינתטית מוסג K2, ותכננו להיפגש שוב מאוחר יותר באותו היום. הם נפשו שוב בשעות אחר הצהריים, וישבו במרפסת, כאשר בשלב מסוים חברו נכנס פנימה והחל לאכול את משולש הפיצה שראה על שולחן במטבח. קווינסקי מיד אמר לידידו שזוהי הפיצה שלו, ובין השניים התפתח ויכוח מילולי חריף.



תצלומי המעצר ההזויים של דרו קווינסקי. צילום מסך
תצלומי המעצר ההזויים של דרו קווינסקי. צילום מסך



החבר לקח את התיק והאופניים שלו והחל ללכת משם, אבל קווינסקי הלך בעקבותיו, הרים מקל גולף ושבר אותו על ראשו של החבר, בעודו אומר: "אני הולך להרוג אותך". החבר בתגובה הכה את קווינסקי על זרועו עם מקל של מגב, וזה התעצבן עוד יותר, שלף סכין באורך 12 ס"מ, וחתך את החבר בחזהו מספר פעמים.



על פי חדשות Florida Today, קווינסקי נעצר באשמת תקיפה בנסיבות מחמירות עם נשק מסוכן. הוא מוחזק כעת במעצר בכלא המחוזי של בוורלי הילס, עם ערבות בגובה 20,000 דולרים. בשלב זה לא ידוע האם המריחואנה הסינתטית גרמה להתנהגותו, אך ידוע שקווינסקי נעצר בעבר בשל השגת גבול וגניבה.