זמרת מאשימה: כוכב להקת בקסטריט בויז ניק קרטר "אנס אותי". מליסה שומן בת ה-33, כוכבת להקת "Dream", טוענת היום (רביעי) כי בשנת 2002 קרטר תקף אותה מינית לאחר שהזמין אותה לביתו לבילוי, ועל פי טענותיה כפה עצמו עליה. שומן טוענת כי הכוכב החל לנשק אותה ופתח את מכנסיה, ולמרות שהיא אמרה בפניו בבירור כי היא "לא רוצה להמשיך", היא מספרת כי הוא "לא להקשיב", ו"לא היה לו אכפת".

הכוכבת סיפרה כי קרטר, היום בן 37, ביצע בה מין אוראלי ללא הסכמתה, ואז דרש: "עשיתי משהו בשבילך, עכשיו תעשי משהו בשבילי". בפוסט ארוך שפרסמה שומן, היא כתבה: "הוא היה חזק, הרבה יותר גדול ממני, ולא הייתה לי שום אפשרות לפתוח את הדלת או לקרוא לעזרה".
"חשתי מבוהלת ולכודה, היה ברור שהוא מתחיל לכעוס ולאבד את סבלנותו. לא יכולתי לעזוב, וכשהניח את ידי על איבר מינו, חשבתי שהדרך היחידה שלי לצאת מהמצב היא לגרום לו לסיים את מה שהתחיל. ממש ראיתי את עצמי עושה משהו שהגעיל אותי, ראיתי את עצמי מותקפת, נאלצת לעשות משהו כנגד רצוני", תיארה. 

ניק קרטר ומליסה שומן, צילום מסך מתוך אתר etonline.com
ניק קרטר ומליסה שומן, צילום מסך מתוך אתר etonline.com


שומן טוענת כי לאחר מכן כוכב הבקסטריט בויז נשא אותה לחדר השינה שלו ואילץ אותה לקיים יחסי מין, למרות שהיא אמרה לו שהיא בתולה ושהיא רוצה לשמור את עצמה לנישואין. עוד כתבה בפוסט בבלוג שלה: "אמרתי לו שאני שומרת את עצמי לבעלי לעתיד, אמרתי את זה שוב ושוב אבל הוא לא הקשיב. כשזה הסתיים, הפכתי את ראשי לצד שמאל והחלטתי שאני פשוט אלך לישון, רציתי להאמין שזה איזה סיוט, משהו שחלמתי".


הזמרת לשעבר, שהייתה אז בת 18, תיארה כיצד האירוע הקשה השפיע עליה: "הייתי שבורה, הייתי עייפה, הייתי בטראומה. סיפרתי למטפל שלי, למשפחה שלי, אמרתי לחברים שלי, יש לי שפע של אנשים שיכולים להעיד על כך, בסופו של דבר סיפרתי להרבה אנשים על החוויה שלי. עד היום לא הייתה לי פלטפורמה לצאת בפומבי עם הסיפור שלי".