אחד מכתבי האישום המחרידים ביותר בתחום עבירות במין הסתיים היום (רביעי) בארבע וחצי שנות מאסר בלבד: עובד מערכת הביטחון, ששמו נאסר בפרסום, הורשע בהחזקה ובשיתוף של רבבות תמונות וסרטונים פדופיליים, בהם כאלה הכוללים תיעוד יחסי מין עם ילדים, לרבות אינוס והתעללות קיצונית קשה בתינוקות בני מספר חודשים, וכן של התעללות קשה והריגה של חיות. הנאשם אף הזמין, תמורת תשלום, סרטי התעללות בילדים.



עוד עולה מכתב האישום, שהוגש באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, כי הנאשם יצר קשר עם מספר אנשים מחו"ל, באמצעות האינטרנט, והעביר "הוראות בימוי" עבור הסרטים שהזמין, תוך שהוא דרש כי מעשי ההתעללות בילדים, שיתועדו בסרטים, יהיו קיצוניים ביותר וכי "ניתן יהיה לראות שהילד סובל". לאחר שצפה בסרטונים הגדיל לעשות והתלונן בפני היוצרים על כך שהסרטונים אינם קיצוניים מספיק והפציר בהם להתעלל באופן חמור יותר בקטינים. "אין הכרח שיישברו צלעותיו של הקטין, אך אם יישברו - אין לי בעיה עם זה", היו חלק מהוראות הבימוי.



בכל הזוועות הללו הוא הודה והורשע, במסגרת הסדר דיוני, וטען כי "התנהגתי כמו מכור". הוא ביקש להתחשב ב"תרומתו הרבה לביטחון המדינה". היום כאמור הטיל עליו שופט בית משפט השלום בתל אביב, צחי עוזיאל, ארבע וחצי שנות מאסר ועוד מאסר על תנאי. "על החומרה שיש בעבירות מין, לא כל שכן כאשר הן מבוצעות בקרבן קטין וכוללים גם מעשי התעללות, דומה כי אין צורך להכביר מילים, ועל הענישה לשקף את הפגיעה בערך העליון של ההגנה על כבודם, גופם, ביטחונם ונפשם של קטינים וקטינות ולהרחיק מן הציבור את מי שנשקף ממנו סיכון", כתב השופט בגזר הדין.



השופט התייחס גם להתעללות הקשה בבעלי חיים שעולה מהסרטונים וכתב כי "ברוב המכריע של המקרים מדובר בהתעללות תוך כדי גסיסה, עד להבאה למותם של בעלי החיים, באופן המעיד בצורה חד משמעית על אטימות לב ואכזריות הן מצד הפוגע עצמו המופיע בתמונה או בסרטון והן מצד הצרכנים של תמונות וסרטים, דוגמת הנאשם, המעודדים בעקיפין פגיעה זו. חובה עלינו כחברה להקפיד הקפדה יתרה לצמצום הכאב והסבל שנגרם לבעלי חיים, במיוחד כאשר מדובר במי שלא ניתן לשמוע את זעקותיו".



עם הגשת כתב האישום הגיש "מעריב" בקשה מבית המשפט לפרסם את פרטיו של הנאשם, שביצע עבירות חמורות כל כך, אולם בית המשפט קיבל את עמדת מערכת הביטחון, כי חשיפתו של הנאשם תפגע בביטחון המדינה.



סנגורו של האיש, עורך הדין צבי אבנון, מסר בתגובה: "הנאשם הודה בכתב אישום מתוקן לאחר שהמדינה קיבלה את טענותינו לגבי חלק מהנושאים. אין ספק שמדובר בכתב אישום לא פשוט, אולם מדובר בנאשם שנתן שירות יוצא מהכלל למדינה, הודה במעשיו מיד ולא ביצע פיזית בעצמו אף לא עבירה אחת, אלא מדובר בעבירות אינטרנטיות. העונש שהוטל עליו אינו קל. נלמד את גזר הדין ונשקול את צעדינו".